Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:@ Dierfysio, De 3 mesh inlagen zijn minder stug dan de heavy duty's. Voordeel van 3mesh is het ademend vermogen. Het is maar net wat je doel is met de inlagen...
dierfysio schreef:Kitty_ schreef:@ Dierfysio, De 3 mesh inlagen zijn minder stug dan de heavy duty's. Voordeel van 3mesh is het ademend vermogen. Het is maar net wat je doel is met de inlagen...
Dankje, ik wil genoeg ruggengraat vrijheid creëren en voldoende demping hebben omdat ik geen maatje 36 meisje ben. Maar ik hik wat aan tegen het stugge van de HD inlages, plus het ademt idd niet.
Hoeveel lagen mesh zou ik dan nodig hebben, en wat kost me dat? Kan ik dat makkelijk wisselen naar een andere pad als er een in de was moet, en zijn de randjes niet erg scherp?
Saaams schreef:Iemand ervaring met de barefoot ride on pad?
En dan zowel met als zonder schapenvacht zitting? Eventueel met eigen foto.
Ik vraag me af of je er fijn op kan zitten, het niet schuift of irriteert op de paardenrug en gewoon je ervaringen.
Ik wil graag de variant aanschaffen voor mijn pony incl de schapenvachtzitting.
Pippaa schreef:Blijft de ghost met de weggewerkte pommel even flexibel als de open pommels en komt het standaard op alle modellen?
Fortitude schreef:Maartje1990: ik hoor veel mensen hier over drukplekken ter hoogte van de beugelophanging, vooral bij veel lichtrijden. Ik ben ook heel bang voor het schuiven, heb dus ooit de cheyenne geleend voor mijn paard en die schoof letterlijk alle kanten op. Die was qua pommel waarschijnlijk ook te groot, maar dan nog vond ik het extreem schuiven.
Breed zitten maak ik me niet zo druk om, ik heb een iele draver en mijn huidige zadel zit ook erg breed.