Nogmaals het verzoek, alleen te reageren bij vragen of iets, en niet het topic vol te plaatsen met "mooi zadel" "how cute" "Gaaf"etc. Dat is niet de bedoeling van dit topic
Mendyh
Geplaatst: 22-08-12 16:18
Nieuwe HV Polo beenbeschermers, dekje en bodywarmer.
Splendesco
Geplaatst: 22-08-12 19:03
Anky hot pink.
little_birdy
Geplaatst: 24-08-12 17:08
mijn lieverd zijn nieuwe touwhalster
Splendesco
Geplaatst: 24-08-12 17:12
mlheddema schreef:
oeh die hot pink is ook mooi, alleen mag ik dit niet van het m'n schoonouders, eigenaren van 'mijn' paard, die vinden roze verschrikkelijk, haha. waar is je polo van, ook Anky?
Ja de polo is inderdaad ook van Anky.
x_ankieee
Geplaatst: 24-08-12 17:16
Ik heb nu 2 complete setjes, en ik heb net een nieuw mintgroen dekje, dus daar ga ik ook wat voor zoeken
Mooi zeg! Welk zadeltje heeft ze daar op? Hij is bruin toch? Staat echt mooi!
Mendyh
Geplaatst: 30-08-12 21:16
nieuw hoofdstel, martingaal, dekje, zadel en toebehoren.
xHaithi
Geplaatst: 31-08-12 18:15
Bij deze besloten ook even mijn setjes te tonen De meeste dingen zijn vrij recent aangekocht, op de grijze HH-set na.
1 Harry's Horse grijs met limoenkleurig dekje met bijpassende Harry's Horse peesbeschermers. Het halster is van EQuest en het halstertouwtje van de Decathlon.
2 Scapa rode dekje met bijpassende peesbeschermers van BR en een rode scapa halster.
3 Scapa navy dekje (ziet er wat fletser uit op de foto maar is echt diep donkerblauw) met bijpassende peesbeschermers van BR en een navy scapa halster.
4 Harry's Horse donkerblauw met bordeaux setje uit afgelopen wintercollectie. Heb hier geen halster bij.
5 Harry's Horse Peony setje uit de huidige zomercollectie. Hier komen nog bijpassende peesjes bij De roze vest moest en zou ik erbij kopen van moeders, dus voila, totally pink
Splendesco
Geplaatst: 31-08-12 18:42
Waar heb je dat Harry's Horse peony halster gekocht? Die vind ik zo gaaf!
Ik heb hem gekocht bij Agradi. Mr Ed ken ik niet Hier in de buurt had geen enkele winkel de Peony collectie. Ben ook naar Epplejeck geweest in Breda en die hadden enkel het dekje, en dat heb ik daar dan ook gekocht. Als je echt geïnteresseerd bent moet je je wel haasten want de zomercollectie is al flink uitverkocht. Heb heel google moeten afzoeken naar de Peony peesbeschermers.
Jup, het is gewoon die. Plaatje klopt inderdaad niet
maria1991
Geplaatst: 02-09-12 12:33
Na lang sparen en verzamelen mijn springset compleet:
borsttuig 5 punt bevestiging, hoofdstel met mexicaanse neusriem en engelse neusriem, peesbeschermers. Helaas staat de set voorlopig nog op zolder, me paardje is nog te jong.
@ladyharma: dank je wel! Kan ook niet wachten om m te gaan gebruiken. De peesbeschermers zijn van Kentaur. Zijn er in drie kleuren: bruin, zwart en cognac. ik heb de laatste.