maessie schreef:[ [url=m/rjvzyG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prima2Donna schreef:Ik zie net dit bij hypostore: Equestrian Stockholm SS22. Tot nu toe staat daar alleen nog de golden brass (afgeprijsd).
Lauriannnn schreef:Vandaag de orchid bloom op in het bos. Vind hem zo mooi op haar geschoren vacht. Hoop dat hij in zomer net zo mooi is.
[ [url=m/S5mYX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Hij is zo mooi.. Nu had ik me er net weer van overtuigd dat ik hem toch niet wilde en nu doe je dit![]()
Nu twijfel ik weer tussen de Equito Platinum Grey en de Equestrian Stockholm Orchid Bloom
Nee, ik koop echt niet beide, één past er in mijn kast, geen twee
VC_Immortal schreef:Wat gaan jullie snel![]()
Ik zit echt te wachten op de nieuwe kleuren van ES.
Destijds maakte ik een printscreen van een afbeelding dat op insta voorbij kwam.
Zouden dit kleuren zijn die nog uitgebracht gaan worden?Spoiler:
[ [url=m/OiWGA0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Lauriannnn schreef:Vandaag de orchid bloom op in het bos. Vind hem zo mooi op haar geschoren vacht. Hoop dat hij in zomer net zo mooi is.
[ [url=m/S5mYX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is zo mooi.. Nu had ik me er net weer van overtuigd dat ik hem toch niet wilde en nu doe je dit![]()
Nu twijfel ik weer tussen de Equito Platinum Grey en de Equestrian Stockholm Orchid Bloom
Nee, ik koop echt niet beide, één past er in mijn kast, geen twee
maessie schreef:De 13e komt idd de golden brass weer terug uit, met een nieuw bijpassend shirt. Vind t shirt wel mooiniet teveel poespas, maar wel net ff anders.
[ [url=m/i4cjeV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas ik zou ook voor de Orchid bloom gaan!
Suus kun je m zo wel zien?
[ [url=m/i3Ty2g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Haha, klopt! Ik ook hoor, maar ook best fan van EquitoMaar ik denk inderdaad dat ik de Orchid Bloom ga kopen, alleen de vraag is wanneer. Ga ik wachten op een eventuele korting of niet.. Er zijn binnenkort niet echt dagen waarbij je korting kunt verwachten geloof ik? Ik ben dan steeds bang dat iets uitverkocht raakt
Kimley schreef:Snnah schreef:Hi, iemand toevallig een foto van de ps of sweden mamba coffee of latte op zwart bont? Vind het zo lastig een mooi dekje uit te zoeken, omdat bont van zichzelf al zo ‘druk’ is.
Ja, mamba coffee is prachtig![]()
[ [url=m/PtPOeI.jpg]Afbeelding[/url] ]