Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Granoek schreef:bliksemflits schreef:Nee jullie bevestigen alleen maar wat ik en een stalgenoot ook vonden, niet mooiDenk dat bijv de French Rose beter staat!
Deze gaat er dus uit, mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel, ga hem straks online zetten
Denk idd ook dat French rosé een heel ander beeld zal geven
bliksemflits schreef:Meh ik blijf toch twijfelen over de blush pink in combinatie met mijn zadel![]()
Wat vinden jullie? Ik heb er nu 3 dagen mee gereden maar ik neig nogsteeds het meeste naar een nee...
[ [url=m/QdOh0W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pally schreef:Jennifer3010 schreef:Heeft 1 van jullie de LeMieux snug pro beenbeschermers en hoe vallen deze? Heb een KWPN’er van 1,65, zal ik dan M of L voor de voorbenen nemen?
Zijn dat deze?
[ [url=m/y6PCh9.jpg]Afbeelding[/url] ]
bliksemflits schreef:Nee jullie bevestigen alleen maar wat ik en een stalgenoot ook vonden, niet mooiDenk dat bijv de French Rose beter staat!
Deze gaat er dus uit, mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel, ga hem straks online zetten
Jennifer3010 schreef:mavantos schreef:Iemand bekend met de Lemieux Snug Boots ultramesh? Staan op de website van HypoStore, maar zonder foto. Ben heeeeeel benieuwd of iemand er toch ergens een foto van heeft gevonden.
[ [url=m/6ivy2t.png]Afbeelding[/url] ]
Deze?