Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:wwillemijn schreef:Bij manesupplies zijn nog veel kleuren op voorraad! Mijn man gaat volgende week naar Engeland en gaat wat kleurtjes voor me meenemen. Helaas kan ie er maar 1 of 2 meenemen ivm alleen handbagage mee :-/
Kan hij het niet van daar uit op de post doen. Ik wil meeeer
Capriootje schreef:snorremans schreef:Iemand ervaring met bestellen bij horsehealth? En klopt het dat ik de half square dekjes niet in Nederlandse webshops heb kunnen vinden?
Ik bestel bijna alles daarpaar dagen heb je het in huis
Donnatella schreef:Wat een leuk topic. Ik heb zelf nu ook twee Le Mieux zadeldekjes en ben helemaal om! Wat een fijn passende dekjes.
Waar bestellen jullie deze dekjes vooral? Bij Divoza is er geen keuze en bij Dochorse zijn de meeste kleuren niet voorradig zie ik. Ik heb geen zin om voor iets te betalen dat ik pas binnen enkele weken ontvang. Dan zoek ik wel een andere webwinkel waar ik het met een kleine week binnen heb
Donnatella schreef:Wat een leuk topic. Ik heb zelf nu ook twee Le Mieux zadeldekjes en ben helemaal om! Wat een fijn passende dekjes.
Waar bestellen jullie deze dekjes vooral? Bij Divoza is er geen keuze en bij Dochorse zijn de meeste kleuren niet voorradig zie ik. Ik heb geen zin om voor iets te betalen dat ik pas binnen enkele weken ontvang. Dan zoek ik wel een andere webwinkel waar ik het met een kleine week binnen heb