Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Kost je wel dubbele zweetbladen a 900 euro of meer per twee....... Of je moet ze 2dehands kunnen kopen natuurlijk.
2005 schreef:Als je vaak van zweetblad wil wisselen zou ik ook vragen of het geen snellere slijtage van je zadel oplevert, bijvoorbeeld dat de schroefdraad lam wordt of dat er vuil tussen komt?
Kaspar schreef:Gister heb ik dus met de elastische FRA singel en mij wow gereden.
Het zadel lag prima. Schoof niet, maar lag echt netjes.
En het meest fijne is dat mijn paard nu de wondjes achter zijn ellebogen niet open heeft gelopen.
We testen nog rustig een tijdje door, ben benieuwd hoe het op de langer termijn gaat bevallen.
Mijn paard vond het in ieder geval een erg aangename singel.
Heeft er ook iemand hier ervaring met de GPG adapters (aan sprenger bow balance beugels) icm een wow?
Hoe rijd dit en heb je niet het gevoel dat je van je zadel afstuiterd?
Schangah schreef:Kaspar schreef:Gister heb ik dus met de elastische FRA singel en mij wow gereden.
Het zadel lag prima. Schoof niet, maar lag echt netjes.
En het meest fijne is dat mijn paard nu de wondjes achter zijn ellebogen niet open heeft gelopen.
We testen nog rustig een tijdje door, ben benieuwd hoe het op de langer termijn gaat bevallen.
Mijn paard vond het in ieder geval een erg aangename singel.
Heeft er ook iemand hier ervaring met de GPG adapters (aan sprenger bow balance beugels) icm een wow?
Hoe rijd dit en heb je niet het gevoel dat je van je zadel afstuiterd?
Lijkt mij geen goede combi. Ik heb de gpg beugels nooit bij mijn wow gebruikt, alleen bij mijn andere zadel. In combi met de wow wordt het een spingkussen.