Al die kleurenverhalen lezende dacht ik ook: koop een paard dat bij je zadel past. Heb ik zelf in mijn wanhoop ook wel eens gedacht hoor, maar toch maar niet gedaan.
Marjolein was bij het aanpassen van het zadel wat ik had al 2 uur bezig,kun je nagaan met het kiezen van een hele nieuwe
Maris
Geplaatst: 29-12-10 15:48
haha, ja dat weet ik hoor ! mijn wow fitter is er ook vaak zo 1,5 uur ! En dan alleen maar om zadel goed aan te passen .
Seven
Geplaatst: 29-12-10 18:49
ik ben dr net weer , pff ben doodop van het enthousiastme van me zelf
nou het verslagje:
Het paard: B prestige x farrington niveau b 4 jaar Ik heb hem net 1,5 maand en heb pas 10 x met hem kunnen rijden
Eerst hebben we B los gedaan in de bak om zn gangen en rug etc te beoordelen bloot, B is wat 1 kennig en moest dus eerst even wennen aan Marjolein. Ze was erg geduldig met hem en hij begon al snel wat aan dr te wennnen.
Op naar de poetsplaats mn eigen wow bekijken en aanpassen zodat ik daar eerst weer kan rijden tot mn nieuwe dr is . B moest even wennen aan de neuwe mensen maar hij accepteerde alsnel dat Marjolein de kusse de boom etc op t zadel legde en later natuurlijk het gehele test zadel.
Alles aangepast op naar de bak, B bleef eindelijk eens braaf staan dat was al een plus punt, voor mijn gevoel kon ik ook beter zitten, B begon zoals altijd weer als een werker een flinke gang aan t nemen. Met de wow heeft hij veel meer urimte in de gangen en is t elke keer weer wennen. Hij was vrij wakker en heb meerdere keren moeten waarschuwen gelukkig heeft hij zich ingehouden.
Nadat er weer vanalles was aangepast begon meneer echt te swingen en liet zelfs een paar fijne stukken uitgestrekte draf zien, hier heeft hij veel moeite mee dus voor hem was dit erg goed
Ik was al vrij tevreden heb heerlijk kunnen rijden, we hebben ook nog de H girth geprobeerd maar dit was niets voor B hij werd er wat geergerd en drammerig van. wat is mn houding daar slecht
en dan nu wat voor zadel wordt het
Military met zwarte rand V witte stiksels zwarte singel storen extra deep seat, giant high flap
Gaaaaaaaaaaf. We hebben een verslag met foto's Het lijkt nu net of het zadel op het paard ligt en er niet mooi omheen. Of ligt dat aan mij (neem aan dat het aan mij ligt). Miltary was dat voor een kleur? witte stiksels klinkt erg goed. Ik ben zo benieuwd naar de foto's als ie klaar is.
dik gevult helemaal niet, de eerste foto wordt het zadel dr net op gelegd. Je hoord wel vaker dat mensen bij een wow het zadel er meer op vinden liggen
wie komt dr ? misschien veel geld maar dan kun je tenminste weer vooruit je kan ook een goedkoper zadel kopen en als ze daar uit gegroeid zijn weer een ander maar dan ben je het zelfde geld kwijt