Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:ohja die dralons, ook nog een stuk of 20 van liggen geloof ik, liggen al iets van 5 jaar te niksen haha. maar vind het zonde om ze voor een prikkie weg te doen dus ze mogen mooi blijven liggen dan
daarom heb ik het idd allemaal nog, omdat ik het zonde vind om 'weg te geven'
Ania schreef:anoukwendy schreef:ohja die dralons, ook nog een stuk of 20 van liggen geloof ik, liggen al iets van 5 jaar te niksen haha. maar vind het zonde om ze voor een prikkie weg te doen dus ze mogen mooi blijven liggen dan
daarom heb ik het idd allemaal nog, omdat ik het zonde vind om 'weg te geven'
De kleuren kun je vaak combineren met de kleuren van nu, misschien geen match qua merk maar wel qua kleur dus boeiend![]()
anoukwendy schreef:mocht er iemand nog een ES dekje zoeken (alles full dressuur) stuur maar een pb met evt bodmocht er interesse zijn, gaat alles weg.
ik kom in de week van 21 februari naar nederland dus kan het mee om goedkoper te verzenden
anoukwendy schreef:XiiaaooNaa schreef:Even iets tussendoor; wie gaat het nieuwe topic maken/openen?
jij?
maessie schreef:Begin februari weer een nieuw Es glitterdekje:
[ [url=m/kvvVro.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Rosanna schreef:anoukwendy schreef:mocht er iemand nog een ES dekje zoeken (alles full dressuur) stuur maar een pb met evt bodmocht er interesse zijn, gaat alles weg.
ik kom in de week van 21 februari naar nederland dus kan het mee om goedkoper te verzenden
![]()
Ik dag dat je toen alles van ps weg ging doen, ben benieuwd hoeveel dekjes je kwijt raakt.