Daphneeeej schreef:Wauw ziet er goed uit zo op hem. Hij lijkt er zo op deze foto’s fijn onder te lopen.
Dankjewel! Staat hem ook heel mooi inderdaad. Hij liep er zeker goed onder!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hylkje schreef:woensdag is buitenzinnig bij ons langs gekomen en heb toen verschilende zadels even getest. Al snel was de conclusie dat ik mijn barrydale weg doe want ik zit daar niet fijn op.
De ghost flamenco is gebleven om verder te testen maar ooooo wat een fijn zadel. Woensdag middag gelijk gereden. Gister en vandaag heel even gereden omdat het weer nu niet zo mee zit en de bak wat bevroren is maar donderdag en vrijdag wel goed kunnen rijden.
Echt een aanrader om verschillende merken te testen. Buitenzinnig heeft ons goed geholpen.
[ [url=m/PYmCMW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O9QHMn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2CJuZU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mariett schreef:Heel gaaf BZ! Is hij boomloos? Op de deuber site zag ik iets over een (hele) flexibele boom, maar mijn Duits is niet zo goed
Oh enneh, Ghost, het zadel wat er voor het paard niet is, toch?
[ Afbeelding ]
Het eerste zadel zonder druk op de rug!
Marie staat er apart bij en deze foto was van voor het rijden. Vond hem grappig genoeg om te delen, haha.
Ondertussen heb ik wel besloten om een Mandriana Quadro piccolo te bestellen, met langharige vacht (ik mag zelfs een prachtige vacht die ik al heb opsturen).
Maandag mijn testpads terugbrengen naar Buitenzinnig en dan kan het wachten beginnen
Hylkje schreef:woensdag is buitenzinnig bij ons langs gekomen en heb toen verschilende zadels even getest. Al snel was de conclusie dat ik mijn barrydale weg doe want ik zit daar niet fijn op.
De ghost flamenco is gebleven om verder te testen maar ooooo wat een fijn zadel. Woensdag middag gelijk gereden. Gister en vandaag heel even gereden omdat het weer nu niet zo mee zit en de bak wat bevroren is maar donderdag en vrijdag wel goed kunnen rijden.
Echt een aanrader om verschillende merken te testen. Buitenzinnig heeft ons goed geholpen.