Mustard weer te koop, mooi ! Maar ik wil n suède

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Wendy chique! En wat een leuk paardwelk ras is het?
Saams mooi!
Oh nobel, nu ik jouw foto zie ben ik blij dat ik toch de peacock baselayer heb besteld!
Vinny lekker flitsend!
Lisaasophie, mooi gecombineerd!
Ik twijfel nog over de ice blue, maar heb al zoveel dekjes
Appaloosa9 schreef:Iemand ook de voucher fout van agradi met de code LMX20 gisterenavond deed hij het nog wel maar vandaag niet meer terwijl er bij elke foto incl. voucher staat en ik dacht dat het t/m morgen 24/11 was. Heb geprobeerd in te loggen en dan de code in te voeren.
Bij de Mink kleur, heb screenshots met korting van gisteren en de foutmelding.
xMarizka schreef:Appaloosa9 schreef:Iemand ook de voucher fout van agradi met de code LMX20 gisterenavond deed hij het nog wel maar vandaag niet meer terwijl er bij elke foto incl. voucher staat en ik dacht dat het t/m morgen 24/11 was. Heb geprobeerd in te loggen en dan de code in te voeren.
Bij de Mink kleur, heb screenshots met korting van gisteren en de foutmelding.
Heb je hem al eerder een keer gebruikt met je agradi account? Je mag hem eenmalig gebruiken, maar anders zou ik ook geen idee hebben waarom hij het niet doet
Appaloosa9 schreef:xMarizka schreef:
Heb je hem al eerder een keer gebruikt met je agradi account? Je mag hem eenmalig gebruiken, maar anders zou ik ook geen idee hebben waarom hij het niet doet
Nee uiteraard nog niet gebruikt en zelfs account van iemand anders gebruikt en ook daar pakt hij hem niet. Ik denk een fout.
Velaija schreef:Ik ben aan het overwegen om bij Agradi de Peacock Loire Classic Satin te kopen. Met de kortingscode (+ nog een code in mijn account) kom ik daarmee uit op €56. Is dat volgens jullie een goede deal? Omdat ik hier lees dat de adviesprijzen bij agradi hoger liggen (en ik niet goed weet wat "normale" kortingen zijn bij andere webshops)? Ik wilde eigenlijk HorseHealth afwachten maar dan is de 20% bij Agradi volgens mij niet meer geldig. Lastig lastig lastig.