Pippaa schreef:Gaaf Marcella, dat de wissels erop komen
Die zaten er al op kreeg ze er alleen niet uitgereden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:Volgens mij moet je de aluminium boog zelf eraf kunnen halen om te kijken of hij passend is bij je paard..Ik heb een freeform gehad met die boog,maar ook een zonder..Als er geen een inzit kan het zijn dat je er wel een nodig hebt..Skyriding verkoopt freeforms misschien kunnen die je adviseren..
Il0na schreef:Hoi allemaal!
Even een vraagje;
Welke maat pad hebben jullie van barefoot onder jullie barefoot Cheyenne maat 1?
Ik heb sinds van de week een barefoot Cheyenne maat 1,
en wil nu een pad van barefoot gaan bestellen maar twijfel over de maat.
Wat valt er mooier onder?
Maat 0-1 of maat 1-2?
Swift schreef:Vanmorgen weer een rit van 2 uur gemaakt, heerlijk gereden, veel pittige galopjes gedaan want mijn Haf is sinds het Ghost zadel ineens heel enthousiast en voorwaarts en wil nu wel weer heel makkelijk galopperen (was voorheen wel anders). Maar ook nu weer helemaal geen pijn, ben zo blij!
Safiera schreef:Ik voelde de brede zit bij een Barefoot ook wanneer ik een tijd niet gereden had. Maar wanneer je jezelf de tijd gunt om er aan te wennen komt het vaak wel goed. Ik heb bij een nieuwe BF een tijd last gehad van mijn liezen, maar heb niet opgegeven en extra stretch oefeningen gedaan. Probleem ging gewoon over.
pmarena schreef:Sandra, moest even terugzoeken over welk zadel je het precies hebt hoor, want dat scheelt nogalHet is de London dus?
Dat is natuurlijk een zadel met lange zwetbladen, kniewrongen en kniestukken dus veel materiaal tussen paard en knie waardoor je al snel een brede zit krijgt. Dat ligt op zich niet aan "boomloos" of "Barefoot" maar vooral aan veel materiaal dat je knieën verder spreid waardoor er meer spanning op je heupen komt.