darkadia schreef:Ik hoopte de PS anthracite cob dressuur te scoren in de sale, maar helaas nergens meer... iemand die ergens tegen gekomen?
Bij Ruitergoed heb ik hem vandaag zien staan voor 59 euro. Cob en full waren er toen nog allebei.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Dat is één van de frozen berry vesten die ik had gekocht (met hetzelfde idee, passend bij winter rose) en het was een grote teleurstelling.Ik heb er niet eens een foto van gemaakt, direct teruggestuurd. Ik was wel specifiek op zoek naar een echt goede match, dus misschien is het de overweging waard als je kleurverschil niet erg vindt.
Lindor92 schreef:https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... ejas-Merle
Deze lijkt wel wat op de Winter Rose. Jammer dat de shirts anders zijn qua kleur.
Kaitlyn schreef:Ik wil dat champion purple shirtje, maar twijfel of ik nu al bestel of in de hoop dat er nog meer korting op komt wachten tot vrijdag.
absque_dubio schreef:magootie schreef:Vandaag is mijn ES steel blue jasje binnen gekomen. Hij past perfect en is nog mooier in het echt! Heel blij mee
Goed om te horen! Bij mij staat hij op afgeleverd maar ik ben niet thuis. Ben zooo benieuwd. Heb jij een aan-foto van de jouwe?
Samantha_ schreef:Blijf me verbazen over de slechte leveringen van DPD.
Kom net thuis, pakket staat gewoon tegen de voordeur aan. Vanaf 11:30 dus al. Gelukkig geen ES fans in de straat.![]()
absque_dubio schreef:Samantha_ schreef:Blijf me verbazen over de slechte leveringen van DPD.
Kom net thuis, pakket staat gewoon tegen de voordeur aan. Vanaf 11:30 dus al. Gelukkig geen ES fans in de straat.![]()
Hier dus hetzelfde..
Maar wel blij, ook mijn ES jasje is binnen en zit super!
Maar M en een dikke trui eronder, had absoluut geen L moeten hebben want deze is ruim zat.
[ [url=m/BqKug6.png]Afbeelding[/url] ]