Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RiannaB schreef:Jeeeeeeej !!
Ik heb gister voor m'n verjaardag de seat saver gehad voor m'n Ghost!! Super blij mee![]()
Ik sta nu naast met het schaap naast m'n zadel, alleen snap er alleen niks van hoe ik 'm aan m'n zitting vastmaak..
Edit: Het is gelukt!
Gladijs schreef:Dat weet ik maar misschien wist zij het na haar verhelderende verhaal! Excuses excuses, ik zal me laven aan de bron der ghost kennis![]()
Beste Buitenzinnig! Wat zit er in de Ghostpads?
Mara2000 schreef:Ik sta op het punt om een paar weken een Barefoot uit te proberen. Ik twijfel tussen de Londen en de Barrydale. Wat vinden jullie de belangrijkste verschillen tussen deze 2?
Maartje1990 schreef:Gladijs schreef:Dat weet ik maar misschien wist zij het na haar verhelderende verhaal! Excuses excuses, ik zal me laven aan de bron der ghost kennis![]()
Beste Buitenzinnig! Wat zit er in de Ghostpads?
en waarom is daarvoor gekozen?
Pmarena dank ook van mij voor je uitgebreide uitlegalleen het stukje PU/vps inlages, heb je het dan over het vps systeem?
Mara2000 schreef:Mara2000 schreef:Ik sta op het punt om een paar weken een Barefoot uit te proberen. Ik twijfel tussen de Londen en de Barrydale. Wat vinden jullie de belangrijkste verschillen tussen deze 2?
Soms is Bokt best handig.![]()
pmarena, ik heb je net gemailed over een pasconsult.
pmarena schreef:Mara2000 schreef:Ik sta op het punt om een paar weken een Barefoot uit te proberen. Ik twijfel tussen de Londen en de Barrydale. Wat vinden jullie de belangrijkste verschillen tussen deze 2?
Soms is Bokt best handig.![]()
pmarena, ik heb je net gemailed over een pasconsult.
Bokt kan super handig zijn
Ik doe geen pasconsulten, dat is Teteltee van http://www.boomlooszadelpasservice.nl
Buitenzinnig schreef:RiannaB schreef:Jeeeeeeej !!
Ik heb gister voor m'n verjaardag de seat saver gehad voor m'n Ghost!! Super blij mee![]()
Ik sta nu naast met het schaap naast m'n zadel, alleen snap er alleen niks van hoe ik 'm aan m'n zitting vastmaak..
Edit: Het is gelukt!
Yes!
Ik zat mij al af te vragen wanneer diegene nou jarig was, het is al een tijdje geleden dat ik dit met je vriend geregeld heb