Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDaylight schreef:Ik volg al een tijd stilletjes, maar pff... al die foto's van de nieuwe Tuscany maken het mij niet gemakkelijk.![]()
Onlangs heb ik de Equito Hazelnut gekocht. Heeft iemand toevallig een vergelijk? Ik ben bang dat het misschien toch te veel op elkaar lijkt.
annaxmaex schreef:christel0908 schreef:Wie heeft een ps of sweden berry pink en een wine en kan een foto maken van beide naast elkaar ?
Heb deze foto voor je. Ze liggen niet direct naast elkaar, maar dan heb je een idee. Dusty wine, dark Berry, scarlet, Berry pink. Rechtsonder is de donkere wine naast hortensia floret.
[ [url=m/mJ1CTA.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Sorriso schreef:Heeft iemand toevallig een foto van Lemieux fig naast PS (Christmas) wine?
Ik vind het Verona vest van Lemieux zo fijn, dan zou ik die combi kunnen maken.
Heb zo geen foto, maar de wine is roder.kan dinsdag wel even een foto maken.
Texas02 schreef:Super gave collectie! Die frontriem met groen is ook mooi!![]()
Wij hebben vandaag met de Aurora Blues geredenEn de nieuwe frontriem, staat er goed bij vind ik! Maar ik zit wel te wachten op rijden bij zonlicht hoor.. Komt het blauw van de frontriem ook beter uit
[ [url=m/Uzhtur.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V7S5as.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LjrfTP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Borahlover schreef:Mooie collectie larissa!
De Aurora Blue en Tuscany zien er gaaf uit!
Ik had me voorgenomen ook weer foto's te maken van de setjes als ik ze op leg, maar lig helaas deze week nog in bed na een val van een paard![]()
De sycamore laat ik inderdaad ook maar aan me voorbij gaan, vind hem te veel lijken op.