Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:Ik heb zaterdag onder mijn zadel een andere pad gedaan. Volgens mij is die al minder geschoven.[ [url=m/YBd7dT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fHItxP.jpg]Afbeelding[/url] ]
JoycexEnya schreef:Wendy schreef:Het zadel ligt gewoon op de schouder ...dat is niet te ontkennen, sorry.
Ik vind dat die van 10 maart wel minder naar voren ligt. Wat kan ik er aan doen? Ze heeft een anatomische singel en de pommel past ook.
JoycexEnya schreef:Maar ik had ergens gelezen dat een boomloos wel iets naar voren mag liggen, omdat het schouder wel onder het zadel doorbeweegd. Weet niet of dit echt klopt.
JoycexEnya schreef:Maar als ik video's zie, lijkt het echt mee te vallen. Ik maak zo ook even voor het rijden een foto, misschien leg ik hem al verkeerd neer. Dat is natuurlijk nu niet te zien.
DubbelDun schreef:@g-s: dan heb je nog even wat terug te lezen, maar mijn aanbod staat nog steeds. Ik heb bij een buurstal ook een Silverado verkocht, dus misschien mag ik die tegen die tijd even lenen, dat je die ook even kunt bepotelen
Gimme_Spurs schreef:Dat is ook precies wat ik inderdaad niet wil troi. Ik wil eigenlijk het rijgemak/rijstijl van een boomzadel met de voordelen van een boomloos zadel. Dus dan zou Silverado een mooie optie zijn!