Dankjewel voor het delen! Ik heb de Mustard ook besteld, mijn eerste LeMieux dekje (ik ben al maanden aan het twijfelen tussen kleuren maar deze was wel doorslaggevend). Ben heel benieuwd!
Zo dan! Ik las dit bericht over de mustard toen ik aan het eten was... ben naar m’n computer gerend... gelijk besteld... eten is nu koud... maar oh my wat ben ik Happy!!!!!!
Ik heb de Corn Blue ook maar besteld. Wilde eigenlijk voor iets anders gaan, maar ben toch maar overslag gegaan Ben benieuwd of het allemaal werkt en doorgaat...
Ik had net bedacht dat er dekjes weg moesten ipv bijkomen....maar een niet-tweedehandse Mustard, net nu ik noodgedwongen overgestapt ben op bruin tuig en dus mijn dekjescollectie moet herzien Hebbuh hebbuh hebbuh!
Mustard dus besteld
xLiez
Geplaatst: 21-11-20 14:23
Bij ej zag ik ze gisteren ook al op de fotografie afdeling. Ook de tangerine en een roze . Ik heb al een mustard in cotton maar wil stiekem deze ook wel. Verkoop ik mijn mustard cotton hihi. Mocht er interesse zijn dan mag hij weg!
Ik hoop dat ze ook in veelzijdigheid komen!
Anoniem
Geplaatst: 21-11-20 14:30
Als er een vzh of XC mustard komt, dames, geef alsjeblieft een gil!
Vientje
Geplaatst: 21-11-20 14:31
De Blush Pink essential in dressuur kun je nu bij Agradi voor 37 euries halen, door de Lemieux korting die ze daar nu hebben
xLiez
Geplaatst: 21-11-20 14:35
Vientje schreef:
De Blush Pink essential in dressuur kun je nu bij Agradi voor 37 euries halen, door de Lemieux korting die ze daar nu hebben
Ja jammer dat ze die andere kleuren daar niet hebben
Vientje
Geplaatst: 21-11-20 14:36
Ja dat is een beetje flauw- maar wel zo gezond voor mijn bankrekening