Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrizTwir schreef:Vandaag een micklem gekocht en vanavond meteen even gepast en ingesteld. Het is wel even een dingetje om dat ding in te stellen. De frontriem is inderdaad wel echt te klein. Het scheelt zeker 5cm met mijn normale full frontriem. Donderdag ga ik er mee rijden.
Is bij jullie de lussen van jullie 'eigen' frontriem ook wat te ruim voor het hoofdstel?
Leonie_M schreef:Sorry dat ik kom binnenvallen.
Gisteren heeft mijn paard zijn Micklem kapot getrokken. Dus nu op zoek naar een ander hoofdstel.
Inmiddels zijn er veel alternatieven waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wat ik zoek.
Anatomisch gevormd
Vaste bakstukken
Beter leer dan de Micklem.
nnicolex schreef:Hoi Allen,
ik lees dit topic al een tijdje mee! Ik heb sinds vorige maand een nieuwe pony gekocht en heb daarbij alle spullen overgenomen. Pony was al in het bezit van een originele Rambo Micklem hoofdstel. ik ben zeer tevreden over dit hoofdstel en de pasvorm. Echter zou ik graag een tweede "reserve" hoofdstel willen hebben. Nu zijn de rambo micklem natuurlijk zeer prijzig dus is dat een kostbare aankoop. Ik zag gisteren op facebook de na-maak versie van Profi rider voorbij komen van limburgsruiterhuis. Zijn jullie bekend met deze hoofdstellen? Is het te vergelijken met Rambo?
ik hoor het graag!
nnicolex schreef:nnicolex schreef:Hoi Allen,
ik lees dit topic al een tijdje mee! Ik heb sinds vorige maand een nieuwe pony gekocht en heb daarbij alle spullen overgenomen. Pony was al in het bezit van een originele Rambo Micklem hoofdstel. ik ben zeer tevreden over dit hoofdstel en de pasvorm. Echter zou ik graag een tweede "reserve" hoofdstel willen hebben. Nu zijn de rambo micklem natuurlijk zeer prijzig dus is dat een kostbare aankoop. Ik zag gisteren op facebook de na-maak versie van Profi rider voorbij komen van limburgsruiterhuis. Zijn jullie bekend met deze hoofdstellen? Is het te vergelijken met Rambo?
ik hoor het graag!
iemand??![]()