Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Ik vind de sienna in Loire echt prachtig. In suede ...mwah...heb tot nu toe met mezelf afgesproken, het bij de suede s te houden.
Wiwabalia schreef:Getup schreef:Ik vind de sienna in Loire echt prachtig. In suede ...mwah...heb tot nu toe met mezelf afgesproken, het bij de suede s te houden.
Deze afspraak heb ik ook een tijdje met mezelf gehad.. inmiddels heb ik Carbon Mesh, Loire & Suede.
Ik heb nog even doorgeshopt en de vector beugels gekocht, net binnen gekregen en hier ben ik toch blij mee!
[ [url=m/rik0uL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Scum schreef:Vraagje aan de Le Mieux kenners hier. Hoe vallen de springschoenen qua maat?
Ik vind gewoon op maat
Ik heb L van lemieux en heb ook L van horsegear
Flubberboot schreef:Bij ons lijken de suedes helaas iets te schuiven... Als we opzadelen trekken we hem omhoog zodat hij niet op de schoft drukt, maar als we aan het rijden zijn, gaat hij weer omlaag waardoor hij echt flink op de schoft gaat drukken.... Vandaag en morgen nog even kijken of het net toeval was dat het dekje schoof.
Maddy_Paola schreef:Flubberboot schreef:Bij ons lijken de suedes helaas iets te schuiven... Als we opzadelen trekken we hem omhoog zodat hij niet op de schoft drukt, maar als we aan het rijden zijn, gaat hij weer omlaag waardoor hij echt flink op de schoft gaat drukken.... Vandaag en morgen nog even kijken of het net toeval was dat het dekje schoof.
Is dit een nieuw probleem of al langer? Als je dit eerder niet had zou ik zadel na laten kijken of dit nog goed ligt, zo in de winter zijn veel paarden net wat dunner dus misschien moet het wat aangepast worden