Tancreda4 schreef:Ik moet nog een hipsafer nog proberen maar gezien mijn pijn vraag ik mij af of dat afdoende is. Tijdens het rijden gaat het prima maar eraf komen en erna niet. Nu denk ik ook dat er vanalles is overbelast en rust misschien verstandig is, maar het is nu juist zulk mooi weer
Zou Ghost misschien een betere en smallere optie zijn? Heb nu een cheyenne barefoot ej heavy duty inlagems omdat dat beter is voor mijn paard.... Maar zou een ghost ve verschil geven en passen op een breed (dik) kwpn paard?
Ik heb toevallig twee weken geleden even 'getest' bij Buitenzinnig. De BF Madrid, de Hidalgo Valencia 2 en de Ghost Barocco. Ik rijd al een tijd op Ghost (Quilty, ouder model, oude kussens) en leen nu een Ghost Roma van een vriendin tijdelijk. Op BF zat ik écht aanzienlijk breder dan op de andere twee modellen. Uitiendelijk voor Ghost gegaan weer, is nu in bestelling. Gaf mij het meeste 'close contact' gevoel. Met de BF Madrid vermoed ik dat ik op langere ritten last van mijn knieën zou krijgen (is mijn zwakke plek).