Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nnicolex schreef:xsensibel schreef:Ik kom eventjes binnen vallen.
Ik heb sinds vorig jaar de LeMieux Impact Responsive Gel beschermers. Zoals de naam al zegt hier zit dus Gel in, maaar de gel komt er dus uit. Via de lucht gaatjes en via de vulling. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik ze regelmatig gebruik, slijtage dus... Stalgenootje heeft ze ook. 3x gebruikt en bij haar komt de gel dus ook naar buiten.
Volgens de epplejeck heb ik geen garantie meer, maar ik vind dit toch wel een kwalijke zaak voor zulke mega dure beschermers.. wat zouden jullie doen?![]()
[ [url=m/FDpUD9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y4JkhW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt mij dat dit niet zou mogen.. geen idee wat voor een gel er precies in zit maar kan mij voorstellen dat dit niet geschikt is om aan te raken/op huid paard terecht komt..
Heb je al contact met lemieux zelf gehad?’ Mijn ervaring met Epplejeck is op garantiepunten ook niet al te best dus de keren dat ik ergens een probleem mee had ben ik uiteindelijk zelf contact op gaan nemen met het merk. O.a. bucas.
Straww_ schreef:YentlShots schreef:Zoek alleen voor die peacock nog een bijpassend shirt/vest. De base layer peacock heb ik er tegenaan gehouden maar is echt een totaal andere kleur. Past wel bij de suede , maar niet bij de loire. Loire is meer richting blauw en dat base layer shirt meer groen. Dus als iemand de gouden tip heeft voor een shirt in de kleur petrol/peacock/turqoise
Stille meelezer hier! Afhankelijk van hoe groen/blauw de peacock is, misschien deze van Horka? Ik heb het shirt zelf (is een tint groener dan hier op te foto) maar de peacock (helaas) niet
https://www.ruiterhart.nl/ruiter-shirt- ... ark_petrol
Joki schreef:Mesh gaat bij mij ook al een jaar prima en stalgenoot is ook van alle issues af.
Maar nu ben ik dus aan het denken of ik het aandurf om een loire te gaan proberen