Ik vind het patroon wel heel erg vet van de Matt harnacke deep. Kleur vind ik echter alleen mooi op palamino's of echte lichte kleurtjes. Ik pass deze ronde
Hier ook nog vergelijkje met de Mahogany Glimmer - Deep Tuscany - Bronze Gold.
Ik vind hem heel tof. Ben er blij mee
Farjen
Geplaatst: 04-01-23 19:57
Degene die de nieuwe ES hebben: hoe zouden jullie de kleur omschrijven in het echt? Perzik of toch meer oranje, ...? Ik dacht echt dat hij erg op de bronze gold zou lijken, maar het verschil is wel groot
Ik ga steeds meer twijfelen of ik hem niet toch wil.. Zo lastig ook om van een foto te zeggen welke ik mooier zal vinden, de Sycamore of de Matt Harnacke..
Ik heb het verhaal weer terug gezocht, als je bij Matt op insta in het verhaal kijkt, is de eerste eentje die hij gedeeld heeft van iemand die wilde bestellen maar waar het shirt uitverkocht was. Geen idee of dat weer is bijgevuld dan?? Alle maten waren uitverkocht
Phrono
Geplaatst: 04-01-23 22:34
De dames coltrui in deep tuscany is uitverkocht en komt ook niet meer, had ff gevraagd bij ES.
ES heeft ineens ook de Bronze Gold weer op voorraad.. Er zijn er maar 4..
Ergens nijg ik ook nog wel naar de nieuwe kleuren niet kopen en de Midnight Blue te bestellen. Mijn frontriem is (als het goed is) vrijdag eindelijk klaar om opgehaald te worden na 7 weken, en die gaat wel heel mooi zijn bij de Midnight Blue.. Die was wel een beetje besteld met het idee dat ik de Midnight Blue nog weer ga kopen.. Lastig, al die kleuren Maar de Sycamore komt dus 11 januari uit? Kan zijn dat ik daar nog even op wacht..
SharonIndezz
Geplaatst: 05-01-23 08:08
Muronia schreef:
Ik heb niks met het Matt-dekje, maar ik ben wel heel blij met de pakketbezorger die me vanavond dit bracht: [ [url=m/ULT9iZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan niet wachten tot mijn schimmel oud genoeg en wat witter is om hem te dragen
Oehh die gaat super zijn op een schimmel
Queijo
Geplaatst: 05-01-23 10:00
Stal_Fiore schreef:
Is de Deep Tuscany alleen bij ES verkrijgbaar dan?
Helaas wel, ik koop normaal alles bij RG met vipkorting
De vorige collectie van Matt (die blauwe) was ook alleen via ES.