Buitenzinnig schreef:Afgelopen dinsdag bij de voor dealers en zadelpassers verplichte product training van Deuber en Startrekk geweest. Ik mag mijzelf nu dus ook dealer noemen van de Deuber en Startrekk zadels
Daar wordt je wel hebberig van als je daar rond loopt! Ik heb voor Villa een cadeautje mee genomen, een Deuber El Campo. Deze is verstelbaar dmv een sleutel (breder en smaller maken).
[ [url=m/2XQ268.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oPvMFC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, wat mooi!

. Hij is echt een zeldzame zeikerd over zadels. Hij wil alleen een bbp. En ik wil een zadel. Dus nu weer een Ghost voor hem besteld bij Buitenzinnig. Toen ik mijn huidige Ghost net had, vond hij die ook goed (alleen dan wel zonder pad
). Maar de Ghost zakt en hij heeft een hoge schoft (bovendien was t zadel eigenlijk voor mijn merrie, dus haar vorm kwam er in en zij heeft weinig schoft), dus toen wou hij ook niet meer daar onder lopen. Dus hopelijk nu met zijn eigen Ghost, waarbij de pommel wordt gefixeerd, kunnen we weer onder het zadel aan de slag. Nu rij ik hem inderdaad met bbp. Vindt hij een goed idee. Nu kan ik er voor nu ook wel even mee leven, maar wil toch een zadel
.
Hebberig word ik hier van! Alleen zo jammer dat die zadels zoooo duur zijn..