Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joki schreef:Vanwege gevoeligheid van mijn merrie rijd ik eigenlijk altijd met de sensitive of mesh dekjes. Hier krijgt ze geen schuurplekken van, van de suède wel.
Nu word ik hebberig van alle andere kleurtjes en die bestaan niet in die 2 varianten. Nu vroeg ik me af of de loire dekjes net zo zacht zijn als de mesh of sensitive. Iemand met een gevoelig paard die dat getest heeft?
f4bjheu schreef:Zoals nog beloofd de Loire Mink
Niet beste foto’s gewoon even snel genomen
In het licht is het een soort warm grijs bijna, in donker eerder mokka. Foto’s vertekenen wel
[ [url=m/3umcg6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A3zI4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uQjij4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knert schreef:f4bjheu schreef:Zoals nog beloofd de Loire Mink
Niet beste foto’s gewoon even snel genomen
In het licht is het een soort warm grijs bijna, in donker eerder mokka. Foto’s vertekenen wel
[ [url=m/3umcg6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A3zI4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uQjij4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nice!!! Nu vraag ik me af hoe die kleur op bruin staat
xsensibel schreef:Ik kom eventjes binnen vallen.
Ik heb sinds vorig jaar de LeMieux Impact Responsive Gel beschermers. Zoals de naam al zegt hier zit dus Gel in, maaar de gel komt er dus uit. Via de lucht gaatjes en via de vulling. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik ze regelmatig gebruik, slijtage dus... Stalgenootje heeft ze ook. 3x gebruikt en bij haar komt de gel dus ook naar buiten.
Volgens de epplejeck heb ik geen garantie meer, maar ik vind dit toch wel een kwalijke zaak voor zulke mega dure beschermers.. wat zouden jullie doen?![]()
[ [url=m/FDpUD9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y4JkhW.jpg]Afbeelding[/url] ]