Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Daar heb ik ook weleens naar gekeken, maar kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze veel steun bieden, ze zitten immers los
Haimati schreef:Zelfs vind ik die zwarte zadeltassen vrij groot en eigenlijk enkel geschikt voor een paard met wat langere rug. Ikzelf heb de bruine leren tassen van Barefoot, daar kan wel een stuk minder in maar zoveel neem ik toch niet mee.
Ik heb een Arizona en daarbij liggen de tassen op het stuk zadel achter de cantle, dus dat gaat perfect op m'n tinker met z'n korte rug.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
skyriding schreef:Even een kleine rechtzetting, hier wordt ergens gezegd dat de Evolution niet meer gemaakt zou worden?
Ik weet niet goed vanwaar deze verwarring komt, maar als invoerder voor België, Nederland en een paar andere landen heb ik daar zelf nog niets van vernomen.
Dus de Evolutions bestaan gewoon nog steeds. Is nooit sprake van geweest deze stop te zetten. Is een nieuw merk dat zich nog volop aan het zetten is, gemaakt en ontwikkeld door de mensen van Freeform in samenwerking met ons en de amerikaanse invoerder.
Dus Evolution is zeker nog verkrijgbaar!