Borahlover schreef:Ik kan als ik hem binnen heb wel naast de Bronze leggen, mocht iemand in de tussentijd die foto al niet hebben gemaakt.
Heel graag, ben ook benieuwd
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rosslover schreef:Ik twijfel zo erg over het nieuwe dekje van Matt, ik denk dat het echt perfect zou staan óf dat het verschrikkelijk zou vloeken![]()
Wat denken jullie, zou het kunnen op mijn bonte?
[ [url=m/3plnUJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
rosslover schreef:Ik twijfel zo erg over het nieuwe dekje van Matt, ik denk dat het echt perfect zou staan óf dat het verschrikkelijk zou vloeken![]()
Texas02 schreef:rosslover schreef:Ik twijfel zo erg over het nieuwe dekje van Matt, ik denk dat het echt perfect zou staan óf dat het verschrikkelijk zou vloeken![]()
Ik denk wel dat hij mooi zou staan!En ik denk wel dat hij mooier zou staan dan de Bronze Gold, juist door de zwarte rand!
Heeft iemand de Matt Harnacke al binnen? Nog niet zeker? Ik ben best benieuwd naar foto's!Misschien ook naar een foto op een donkerbruine
Maanlicht schreef:rosslover schreef:Ik twijfel zo erg over het nieuwe dekje van Matt, ik denk dat het echt perfect zou staan óf dat het verschrikkelijk zou vloeken![]()
Ik denk dat het mooi staat! Maar misschien de Bronze Gold nog mooier, die is wat zachter qua rand.