Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinker_sally schreef:Zaterdag 10 Maart komt bij ons in de provincie Zeeland de boomloos zadelpasservice.
Bij ons op stal zijn 2 mensen die het doen. En we hadden nog een derde persoon maar die heeft gisteren afgezegd.
Misschien dat hier nog iemand op de route van haar die dag een passervice wil doen maar het te veel reiskosten vond?
belle_boef schreef:Ik kom hier graag meelezen.
Vandaag mijn boomzadel weer eens gepast. Zat wel erg straks, boommeter erbij en die gaf 3 maten groter aan. Besloten dat ik me ga oriënteren op boomloos, ik zie hier mooie zadels voorbij komen.
Is het bij deze zadels ook mogelijk om ze langer te testen dan 1 dag?
xRiiannex schreef:Iemand die weet waar ik een barefoot nottingham maat 1 kan testen?
Ik wil wel een zadelpasservice aan huis doen maar test het zadel liever 1 weekje zodat ik hem vaker kan proberen.
Ik rijd in de zomer best lange buitenritten vandaar de nottingham. Ook maak ik af en toe een sprongetje.
Edit: is de cherokee/cheyenne ook geschikt voor langere buitenritten en af en toe een sprongetje?
pmarena schreef:Ik heb nog een bruine maat 1 nieuw op voorraad liggen die eventueel wel getest mag worden, ik kan hem naar zadelpasser sturen eventueel
JxE: het zadeltje ligt wel vrij ver naar voren zo en de beugelriemen zitten niet goed, wie weet is het kraken een stuk minder als alles goed ligt en zit
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/beuge ... evestigen/
TinePine schreef:Die Deuber zadels.....kwijl kwijl kwijl. Mijn PRE heeft boommaat 34/ 36. Zijn ze tot zo groot verstelbaar? dan weet ik of ik moet gaan sparen of niet
Sure_lee schreef:wauw wat ontzettend mooi. Wat kosten die zadels?
DubbelDun schreef:Die Deuber is idd heel mooi, ik weet nog niet of dat frutseltje achterop nou iets toevoegt of niet ??