Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Haha, even voor duidelijkheid, we hebben geen live pas sessie gepland hoor!
Er is eigenlijk geen concrete oplossing voor de kreukels in het zadel.. Wellicht heeft Kwetal nog een idee?
Wat fijn dat de Ghost nu nog wat meer gevormd is!
Buitenzinnig schreef:Dat is wel leuk voor HE ja! Als het goed is staan we dit jaar op HE, weer samen met exclusive saddles, maar misschien is er wat te regelen? Al staan we binnen, heel handig is het niet, maar ideeën zijn altijd leuk!
De Fanzolo past een paar mensen lekker, de meeste mensen niet. Er zijn volgens mij 1 of 2 mensen hier in het topic met een Fanzolo, daar houdt het ook wel een beetje mee op.
Misschien Lilianne weer laten komen? Dan kan ik er wel voor zorgen dat ze ook de Fanzolo heeft hoor!
Synthetisch materiaal is inderdaad niet gevoelig voor rimpels, komt ook omdat er geen koeien aan te pas komen die rimpeltjes kunnen hebben.
Ik heb inderdaad een keer een zitting met rimpels staan strijken, en föhnen. Het hielp een beetje (wel raar hoor, een zadel strijken met een doek er tussen, haha), maar ze gingen niet weg..