Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EarthFocus schreef:Saaams schreef:Ik heb voor t eerst bij horselet besteld.
Krijg ik een melding welk UPS punt het wordt? Of kan ik zo van utrecht naar Maastricht?
[ [url=m/MHVcoA.png]Afbeelding[/url] ]
Heb je nog wel de kortingscode gebruikt?
Phrono schreef:Figo88 schreef:Leuk paardje! Mooie donkere kleur ook voor een Haflinger. En ook een mooi zadel!
Ik heb een PRE van 1.52 m en ook een 17 inch zadel. Dan bestel ik de ES Emerald ook in een cob, ben zo benieuwd!
Dankjewel! Gaat vast passen en mooi kleurtje!
Gaat iedereen opblijven voor de korting bij hypostoreedit: hoeft niet, hij werkt al zag ik.
Ik vind die faith vesten gewoon ontzettend stretchy. Ik heb maat M, de baselayers ook in M en die zitten idd wat losser, had ook S gepast misschien. De faith zit wel echt aangesloten maar wel comfortabel aangesloten.
EarthFocus schreef:Probleeeeeeem!!!!
Ik heb dus de Faith vesten besteld bij thehorselet.
Gewoon kunnen betalen, maar het navy vest is helemaal niet meer leverbaar op de site.
Hebben meer van jullie dingen besteld die eigenlijk niet meer voorradig waren en kregen jullie het geld terug?
Ik hoop dat als ze goed zoeken ze er toch nog eentje vinden natuurlijk
Figo88 schreef:Urbiezira schreef:Moest een uitrijdeken hebben van Hypostore, en plotseling lag ook bij mij de Purple White Edge in het mandje! Echt, ging zo maar vanzelf!
Heel raarWij kunnen echt niks doen aan al die spullen die in onze mandjes terechtkomen en die we dan wel af moéten rekenen
![]()
anoukwendy schreef:Bij mij staat er bij ruitergoed nogsteeds niks op maar zal wel blind zijn?
Ik wilde ook zo’n halsband kopen, voor mama de hond, maar misschien beter niet doen dan?
Ik had trouwens gehoopt op de mamba in het bruin maar voor 67 hoef ik hem evengoed niet..