Net een mail gehad dat ruitergoed mee gaat doen met the horselet. Zelfde aanbiedingen zodat de druk op de sites verdeelt word.
Dus hebben zij dan 'hetzelfde' aanbod als thehorselet of dat dan niet? Ik kan mij. niet voorstellen dat het nu wel goed gaat, vorige x lag ruitergoed er met 30sec al uit namelijk
Kimley schreef:Net een mail gehad dat ruitergoed mee gaat doen met the horselet. Zelfde aanbiedingen zodat de druk op de sites verdeelt word.Ben benieuwd... Ik wil nog graag PS Emerald.
Hm, heb bij Ruitergoed de Emerald al gewoon in m'n mandje gedaan en dan kijk ik straks om 12 uur of er korting op zit
Matheno schreef:Alles is al weg.Denk dat dat wel meevalt, zal niet binnen 1 seconden wegzijn. Ik volgde de aftelling en toen stond er al niks op
anoukwendy schreef:Matheno schreef:Alles is al weg.Denk dat dat wel meevalt, zal niet binnen 1 seconden wegzijn. Ik volgde de aftelling en toen stond er al niks opIk had 2 truien open en bij 30 seconden over 12 waren ze weg
ik denk dat ze nog aan het bijvullen zijn hoor. de Marine en de bruine ruffle staan er nu ook op de horseletNiet zo ongeduldig