PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 18:28

Volgens mij heb ik ze allemaal die jullie opnoemen behalve de purple white. Wel de plum die er denk ik goed bij past, kan altijd een vergelijkingsfoto maken als je daar eventueel interesse in hebt.

Ik zal van het weekend even kijken wat er zekerweten weg mag en een lijstje maken, bij sommige twijfel ik namelijk nog wel. Ondanks dat ik nooit in de bak rij omdat de da artrose in zn hals vermoed vind ik het van sommige kleuren wel zonde om ze weg te doen _O-

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:30

Drico schreef:
Wie gebruikt er hier de cob dressuur maat? Ik verkoop twee van mijn dekjes (Chocolate en Blush van PS)

Vandaag bij de kliniek geweest met pony.. dus dat was even flink slikken :')

Hopelijk valt het mee.. pff was vast flink schrikken ook...

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 18:31

mirneberends schreef:
anoukwendy schreef:
Leuk paard heb je mirneberends!

Mylene die past idd goed erbij!

Ik heb vandaag de dark sky gebruikt <3
[ [url=m/PsKgpf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KPVQCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jullie willen vast ook wel even lachen, zo rijden we erbij. Ik heb 2 joggingsbroeken aan en zn deken eroverheen omdat ik altijd winterbenen krijg. Doet echt zo zeer dat ik dan niet meer kan lopen dus dan maar zo
[ [url=m/328BdC.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit is gewoon genieten <3
Zeg maar eens tegen een paard die hier echt van geniet dat ie rustig aan moet doen _O- jezus wat een crossmonster, zelfs een schoen kwijt :')
[ [url=m/guYxGX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel Anouk!! :)
Dekje staat prachtig zeg! Heeft je paard ook zo'n speciaal sneeuwbeslag?

Nee hoor, gewoon ijzers met spijkers erin. Of kalkoenen heten die dingen geloof ik :')
Toevallig maakte ik vandaag een foto omdat oma ernaar vroeg _O-
Afbeelding
Normaal zet de hoefsmid er een rubbertje tussen zodat de sneeuw niet blijft plakken, maar moet zeggen dat het nu evengoed meeviel. Volgende keer mag dat rubbertje er voor de zekerheid wel weer tussen

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:36

anoukwendy schreef:
Volgens mij heb ik ze allemaal die jullie opnoemen behalve de purple white. Wel de plum die er denk ik goed bij past, kan altijd een vergelijkingsfoto maken als je daar eventueel interesse in hebt.

Ik zal van het weekend even kijken wat er zekerweten weg mag en een lijstje maken, bij sommige twijfel ik namelijk nog wel. Ondanks dat ik nooit in de bak rij omdat de da artrose in zn hals vermoed vind ik het van sommige kleuren wel zonde om ze weg te doen _O-

Dankjewel alvast voor de moeite in ieder geval!
Is het vermoeden van de DA al lang bekend? Vervelend zeg, gebruik je ook supplementen oid?

hahaha spijkers, dat vind ik nou een leuke benaming. Maar fijn dat dat goed werkt! Hoorde wel eens van mensen in NL dat als er sneeuw lag ze ook sneeuwbeslag eronder deden. Nou dat vond ik toch erg bijzonder. Maar als je zelfs in Denemarken (toch??) met normale ijzers en 'spijkers' :D kan rijden met zo veel sneeuw, is dat voor de Nederlandse sneeuw zeker geen prio hahahaha

edit: is dat dan een rubber plaatje die de hele hoef bedekt of echt alleen tussen het ijzer en de hoef in?
Laatst bijgewerkt door mirneberends op 07-01-21 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:36

Ik heb zojuist mn brickoranje verkocht! Nu moet ik eens verzinnen wat ik ga terug kopen hahahaha

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:39

xsensibel schreef:
Ik heb zojuist mn brickoranje verkocht! Nu moet ik eens verzinnen wat ik ga terug kopen hahahaha

Je kan weer losgaan, wat leuk! Wat voor kleur paard heb je ook al weer? (sorry, zie zoveel leuke foto's, weet niet meer zo goed wie nou bij welk paard hoort :') )

absque_dubio

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:41

Afbeelding
Afbeelding

Die blauwe is op elke foto anders. Even afwachten.. die grijze is ook wel chique zeg!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:43

Hier ook rubbertjes voor de zekerheid :D . Onder de ijzers tegen sneeuw .

Hier ligt niet meer zo veel, maar mn merrie vindt t te gek

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 18:49

Dat rubbertje zit tussen het ijzer en de hoef en aan de binnenkant zit er een rubberen band die het ijzer volgt. Niet de hele hoef is bedekt dus.
Hier is de sneeuw wel heel anders dan in nederland hoor! Denk dat getup dat ook wel merkt. Hier is de sneeuw veel droger en kleeft minder ofzo? Als het echt te hard dooit kleeft het beter maar de lucht is veel droger en dat merk je echt heel erg

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 18:50

absque_dubio schreef:
[ [url=m/WRDlhS.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ULkqRU.png]Afbeelding[/url] ]

Die blauwe is op elke foto anders. Even afwachten.. die grijze is ook wel chique zeg!

Ik vind ze wel gaaf allebij, baal alleen van het witte randje

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:01

Jessie2020 schreef:
Oh met korting???

Nee, maar volgens mij is de sky blue overal uitverkocht

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:31

anoukwendy schreef:
Jullie willen vast ook wel even lachen, zo rijden we erbij. Ik heb 2 joggingsbroeken aan en zn deken eroverheen omdat ik altijd winterbenen krijg. Doet echt zo zeer dat ik dan niet meer kan lopen dus dan maar zo
[ [url=m/328BdC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/guYxGX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou een paardrijrok voor jou dan niet handig zijn, ik volg op insta wat Shire accounts in Zweden en daar zie ik ze vaak voorbij komen.

Ook op bokt is er een topic over:

[HAR] Rijrok versus schapenvachtje

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 19:57

Zij is noors haha. Heb er wel over zitten denken idd. Je hebt hier van die rokken die je met een rits als een broek kan maken, daar heb ik ook aan zitten denken

Edit: volgens mij heeft zij mij geblokt ofzo? Dat account bestaat helemaal niet als ik erop klik?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:58

Ik vind die blauwe kleur echt een eskadronkleur :P die hadden na een tijdje ook alleen maar dit soort kleuren blauw, dus nee ik wacht nog lekker op een andere kleur :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:08

Vind die nieuwe kleuren niet mooi, gelukkig. Al zag ik wel net deze op Hypostore voorbij komen, en die is ook wel heel mooi....

Lijkt op de pasvorm van PS, met klittenband van LeMieux dus geen gedoe met mijn monoblad zadel.

Afbeelding

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:11

anoukwendy schreef:
Dat rubbertje zit tussen het ijzer en de hoef en aan de binnenkant zit er een rubberen band die het ijzer volgt. Niet de hele hoef is bedekt dus.
Hier is de sneeuw wel heel anders dan in nederland hoor! Denk dat getup dat ook wel merkt. Hier is de sneeuw veel droger en kleeft minder ofzo? Als het echt te hard dooit kleeft het beter maar de lucht is veel droger en dat merk je echt heel erg

Goh wat bijzonder dat de lucht en klimaat dan nog weer zoveel impact hebben op hoe de sneeuw is. Wel ideaal dat de sneeuw dan niet zo kleeft!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:12

mirneberends schreef:
xsensibel schreef:

Je kan weer losgaan, wat leuk! Wat voor kleur paard heb je ook al weer? (sorry, zie zoveel leuke foto's, weet niet meer zo goed wie nou bij welk paard hoort :') )

Ja zeker hahaha.
Dit is mijn merrie!

Afbeelding

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:15

xsensibel schreef:
Ja zeker hahaha.
Dit is mijn merrie!

[ [url=m/ZyXTaA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Och wat een knapperd! Ik heb geen idee welke kleuren je allemaal al hebt, maar zou een kleur als Merlot Crystal, Bordeaux of Winter Rose niet mooi staan?
Emerald zou vast ook prachtig staan!

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 22:11

Mijn blush is binnen gekomen <3
Vind hem heel mooi in combinatie met mijn cap ook! Morgen even testen :o
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 22:56

Ik vind de Parisian blue wel heel mooi! Maar ja, iets met een koopstop.. :+

Ik snap het wel hoor, dat jullie zeggen gewoon wassen, dat moet kunnen.. Klopt eigenlijk ook wel, ik ben alleen bang dat er toch iets mee gebeurt. Het zijn wel dure dekjes en ik ben er ook super blij mee.. Dus ik zou echt ontzettend balen als ze na een paar keer wassen lelijk zijn.. Maar ik denk dat mijn PS er binnenkort toch in gaat. Als dat goed gaat, probeer ik misschien de ES dekjes ook wel..

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:04

Denk dat als er n probleem mee zou zijn, dat inmiddels wel bekend is . Dan zou ik er persoonlijk nooit meer 1 kopen.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:05

xsensibel schreef:
Ja zeker hahaha.
Dit is mijn merrie!

[ [url=m/ZyXTaA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die nieuwe grijze staat denk ik heel knap :Y)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:09

Ik zit net te tellen 45 pagina’s in amper 3 weken! Als we zo door gaan, dan hebben we begin augustus de 500 pagina’s alweer aangetikt met dit topic.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:12

Dan wordt het tijd voor een 3.0 topic haha
En mag ES wel eens met echt nieuwe kleuren komen, dan hebben we wat om over te praten

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:17

Ik zie veel reacties van (het zijn op elkaar lijkende of dezelfde kleuren)
Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd welke kleuren jullie nog graag zouden zien? :D

Ik ben van de 50 tinten roze. Dus dat is eigenlijk altijd goed. Allen vind ik het wel heel jammer dat er geen halster en kappen van zijn.

Verder zou ik graag een knal/mosterd gele zien.

Oh en de purple gold mag ook wel terug komen. En dan graag in iedergeval met halster. _O-