Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Het schijnt dat de Style crosbeschermers super zijn .
Ze zijn er ook voor gevoeligere benen .
Best prijzig maar schijnbaar t geld meer dan waard
Varekaj schreef:Ik heb die laatste besteld, die kentucky beschermers. Let wel op, de Light zijn kleiner dan de gewone! Ik heb de volledige set (4 benen) aan halve prijs nieuw op de kop kunnen tikken.
De eerste heb ik mijn vragen bij, er staat nergens Hoe de bescherming is. Volgens mij zit er niet eens een verharde plaat in. Toch belangrijk bij cross.
Cardy schreef:Zeer handig en interessant topic, ben al een tijdje aan het (bijlezen/)meelezen. Momenteel heb ik de Veredus Carbon Gel Vento Front:
[ Afbeelding ]
Goeie pasvorm, fijn in gebruik maar benen worden er toch wel warm onder. Niet geheel onlogisch met de neopreen erin. Toentertijd was dit de enige die ik redelijk genoeg vond voor gebruik.
Nu wil ik toch wat voor erbij. Zeker voor de zomer (anders veelte warm) en nu in de winter heb ik eigenlijk liever een 2e erbij vanwege natte beschermers steeds.
Ik heb nu deze 2 op het oog dankzij het topic:
LeMieux Snug Boots
[ Afbeelding ]
Tri-Zone Open Fronted Boots
[ Afbeelding ]
De LeMieux Snug Boots hebben mijn voorkeur, lees veel positieve reacties hier. Zijn degene die ze hebben er nog steeds tevreden over?
Waar ik nog wel over twijfel bij deze beschermer is het onderste gespje. Blijft deze wel goed zitten? Want het lijkt net alsof deze gaat schuiven.
Marcella schreef:Die hierboven lijken mij ook wel interessant alleen jammer geen kleine maatjes en ben bang dat de M te groot gaat zijn voor voorbenen. Terug gezocht en de M gaat dus net te lang zijn voor de voorbenen.
troi schreef:Super nuttig topic dit maar het gaat zo snel dat het erg moeilijk is om overzicht te krijgen van de voors en tegens van de verschillende merken/ types.
Nu dacht ik, zou het niet een handig idee zijn om in de op een lijst te zetten van de merken en types die jullie bespreken en daar een kort overzicht te maken hiervan?
Wat mij betreft bijvoorbeeld verdeeld in luchtdoorlatendheid en pasvorm met daarbij bijv 1 tot 5 sterren en een kort lijstje van voors en tegens? Dan alleen die dingen waar meer mensen het over eens zijn (anders wordt het super lang).
Het is maar een ideetje hoor!
Dan kun je ook mensen die advies willen naar de op verwijzen ipv steeds de info te herhalen.
Cardy schreef:troi schreef:Super nuttig topic dit maar het gaat zo snel dat het erg moeilijk is om overzicht te krijgen van de voors en tegens van de verschillende merken/ types.
Nu dacht ik, zou het niet een handig idee zijn om in de op een lijst te zetten van de merken en types die jullie bespreken en daar een kort overzicht te maken hiervan?
Wat mij betreft bijvoorbeeld verdeeld in luchtdoorlatendheid en pasvorm met daarbij bijv 1 tot 5 sterren en een kort lijstje van voors en tegens? Dan alleen die dingen waar meer mensen het over eens zijn (anders wordt het super lang).
Het is maar een ideetje hoor!
Dan kun je ook mensen die advies willen naar de op verwijzen ipv steeds de info te herhalen.
Lijkt mij een goed idee! En dan eventueel in een quote met foto?