Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oshaa schreef:Bij de ghost dachten we dat die te lang ging zijn, maar dat viel mee! Ik vond het een erg fijn zadel, ik kreeg geen last van mijn rug (ik heb vrij snel last van mijn rug) en kon makkelijk recht op zitten. May liep er relatief netjes onder (ze is altijd erg gespannen en dwars onder het zadel, ze is helemaal gecontroleerd door een masseur / osteo en het is niet iets lichaamelijks. Ik denk dat het komt door haar Itiliaanse geschiedenis) en ik vond de paar bokjes / sprongetjes die ze gaf goed uit te zitten.
Ik ga dus zeker een testzadel aanvragen
Het enige wat ik me afvroeg, ik had het idee dat de Ghost een beetje strak rond haar schouders / schoft zat. Ik kon aan de rechtkant (terwijl ik er op zat) mijn hand er niet onder krijgen. Iemand een idee hoe dit zou kunnen worden opgelost?
Citaat:Was dat probleem met die schouder alleen aan de rechterkant? Of heb je links niet geprobeerd?
Kan het zijn dat hij te strak was aangesingeld? Foto's waren handig geweest....Of misschien lag hij toch iets te veel naar voor? Maar wanneer je paard er probleemloos mee liep? Overigens bestaat er ook een iets kortere versie - wellicht past dat beter als je zelf ook niet al te groot bent
Buitenzinnig schreef:Bedankt Kwetal!
De Agnello is er.. Mooi!!
[ Afbeelding ]
Volgende week eerst zelf even testen! Ben benieuwd!
Kwetal schreef:wat is dt toch met die knop??? Denkt iedereen nou echt dat dat mooi is?? (op een Ghost) Heb je dat sneue ding wel eens gezien op de laatste Christ??? Lijkt wel een konijnenpootje met een zilveren plaatje er op....
Fenders en veters is geen enkel probleem
Mooie foto!!!