ClauGeli68 schreef:Ja ik kom dus 24 sept met een 17" coda naar je toe!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinvdM schreef:[naam] schreef:Er is nu een zadel besteld, wachttijd is op het moment 16 weken!!
Dus toch een nieuwe? Leuk!
Maar 16 weken! Jeetje, het lijkt Arno vd Brandt wel, die heeft ook van die idioot lange levertijden...
vonneke schreef:Het gaat worden een bruine Icon Flight met blauwe stiksels in 17,5'' zitting en 16'' kussens als ik het goed begrepen heb.
[naam] schreef:Na 2 uur zijn we eruit...
De MacRider erop gelegd. Leek toch nog niet zo slecht. Aanpassing van het wol was zeer nodig. Zadel was vanonder bol terwijl mijn paard een vrij rechte rug heeft.
Zadel open gemaakt en toen was het verhaal minder positief.... de boom is veel te breed voor mijn paard. Het is een medium terwijl het een smal/medium zou moeten zijn...
Aardig wat werk aan het zadel en dan zou het voor een tijd weer prima zijn.
Erg slordig aangemeten door zadelmaker!
Toch maar eens een ander zadel geprobeerd. Helaas was er niet heel veel keuze omdat ze bij custom wat achterlopen in levering en daardoor veel paszadels uitgeleend zijn.
Met wat aanpassingen een passende Icon Flight geprobeerd. Mijn god... hij ging als een speer!!! Veel fijner! Zelf lopen, betere aanleuning etc. Zelf vond ik het ook wel fijn zitten ondanks dat het een 18'' was.
Nu heb ik lange geprobeerd, maar een korte wrong zal geschikter voor me zijn.
Hopelijk komt die snel 1 terug zodat ik die kan gebruiken als leenzadel.
Er is nu een zadel besteld, wachttijd is op het moment 16 weken!!
Het gaat worden een bruine Icon Flight met blauwe stiksels in 17,5'' zitting en 16'' kussens als ik het goed begrepen heb.