Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mikkie schreef:Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb de webwinkel waar jullie hebben besteld nu twee keer via de email benaderd, maar het contact komt niet lekker tot stand. Of eigenlijk komt het helemaal niet tot stand. Misschien ben ik te ongeduldig, maar ik heb afgelopen weekend een berichtje gestuurd en daar tot vandaag nog geen reactie op. Bestellen via de email is toch de enige optie of niet? Ik zag namelijk nergens een optie om die kortingscode in te voeren en ik wilde graag weten hoe lang de levertijd is.
[***] schreef:Is er hier misschien iemand die een smalle wil ruilen tegen een brede? Ik heb het idee dat de brede toch net iets te breed is. Paard krijgt wat kale plekjes.
TICKELS schreef:Ik had ook eerst de brede, paard liep er al fijner mee dan met de oude singel.
Echter zat er altijd veel huidvet op van het lopen. Als je haar meet tussen de benen dan zou ze de gewone maat moeten passen.
Gelukkig wilde mijn zusje ook zo'n singel voor haar jonge paard in de toekomst en kon ze er hier in de buurt 1 bijna ongebruikte smalle variant kopen.
Ik vind zelf dat ze met de smalle minder giftig reageert bij het aansingelen.