Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
2005 schreef:Wat ik vervelend vond aan de H singel is dat het middenstuk bij mij niet vast zat (had wel een oudere). Oftewel, dat zat net scheef op het borstbeen soms. Het werkt in mijn ogen alleen goed als het helemaal recht zit.
Rechttrekken ging bij mijn paard niet, dus dan moest ik de singel weer losmaken, dat ding weer in het midden zetten en opnieuw aansingelen en hopen dat hij niet verschoof of scheef ging.
Kaspar schreef:@ Lima en Fliam, is het voor jullie geen optie om de fit cursus bij Wow te volgen? Dan kun je zelf je zadel aanpassen indien nodig.
bandosx schreef:mensen klagen wel dat je een wow vaak moet laten passen,maar vergeten wel dat je dat eigenlijk met een gewoon wol zadel ook moet doen,alleen kan je die niet aan passen over het algemeen,dus als het net niet helemaal past zullen ze toch zeggen dat het past terwijl er bij wow zo een andere headplate in kan of even wat lucht er bij of er uit, als je een wol zadel opnieuw vult zal je dat,als je veel rijd ook zeker eens in de twee jaar moeten vervangen,ben benieuwd hoe vaak je dat kan doen. wij hebben ook twee H singels en zijn er erg tevreden mee!
groetjes martijn
Elco schreef:Even voor de goede orde 150 euro.?? Ik weet niet wie jij erbij haalt bij mij is het 84 euro, en voor een controle van een wolzadel ben je ook rond de 80 euro kwijt hoor..