Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bourrelier schreef:Bubsj, gaarne, bloed,zweet&tranen gekost om die van de telefoon af te krijgen, show them
Bubsj schreef:Wat betreft de kleurenkaart die hierboven staat, nutmeg is nr 5 vanaf boven
Hoe meer je vet hoe donkerder nutmeg wordt. Ik gebruik rapide en mijn nutmeg is nog aardig licht. Zie de foto's van mij die felicity post.
Het is roodbruin, voor de mensen die deze merken kennen *ervaringdeskundige![]()
* komt nutmeg overeen met tabacco van prestige (altans de dressuur webbers), havanna van stubben is ietsjes roder. Seahorse van lipica of bordeaux van Derby sluit ook aan. Oude roodbruine passier hoofdstellen passen ook aardig.
In het ene licht lijkt het weer bruiner dan het andere. Mijn hoofdstel is gemaakt met wow leertje erbij zodat de kleur echt exact overeen komt. In goed licht en zonder zon lijkt dat zo:
Naar mijn mening is bovenstaande de echte kleur. Maar ik heb nog tal van foto's waarop het roder of bruiner lijkt haha.
Schangah schreef:steinstein schreef:Ach je kunt ook altijd een paard kopen die bij je zadel past.
Gewoon een kwestie van een advertentie op Marktplaats met een foto van je zadel.
Haha een soort assepoester: het paard dat het zadel past koop ik