Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yole schreef:Dat nieuwe zadel is dan die pegaso en de verende beugels elastosteps? Ik heb deze (prima beugels vind ik dit!) Ben verder wel benieuwd naar de camarguebeugels (die ik wellicht in een te smalle versie heb..) Gezien mijn rijschoeisel voorzien is van een geribbeld zoolprofiel, heb ik de camarguebeugels nog niet geprobeerd..
tamary schreef:Camarque beugels waren qua ontwerp wel een optie, maar vielen voor mij af door het gewicht en de opengewerkte zool (en dus niet veilig voor mijn al vaststaande keuze schoenen)
tamary schreef:Camarque beugels waren qua ontwerp wel een optie, maar vielen voor mij af door het gewicht en de opengewerkte zool (en dus niet veilig voor mijn al vaststaande keuze schoenen)
yole schreef:Voordeel van de camarguebeugels lijkt me dat je ze met je voet 'mee kan nemen' zonder ze te gebruiken, maw zonder er in te leunen... tenzij wanneer je balans even weg is... maar gezien het formaat en m'n wandelschoenen ben ik ook wel een beetje bang om erin vast te raken...
lakshmi schreef:Jupwas interessant, vaak komen zulke dingen nog wel terug op ARTE ook toch?
Bandida schreef:lakshmi schreef:Nu op ARTE een docu over Japanse zadels!
Cambiar schreef:Hé toevallig, dit zadel lijkt op het zadel die ik op deze site ben tegengekomen eindje geleden:
http://www.newyorksocialdiary.com/node/4325
Bandida schreef:Helaas, gemist, ik was een stukje gaan rijden. Voor het eerst op de Ecuyer trouwens!! Dus bij deze: hij past mij prima. Ik was wat bang voor een te brede twist, na op deze van HC gezeten te hebben, maar de mijne moet dan toch kleiner/smaller zijn. Hij past me ook echt in lengte.. meevaller
Het was ook de eerste keer echt rijden op een van de jonge paarden, en het ging als vanzelf, ik zit nog steeds op een roze wolk.
Moragh schreef:Bandida schreef:Helaas, gemist, ik was een stukje gaan rijden. Voor het eerst op de Ecuyer trouwens!! Dus bij deze: hij past mij prima. Ik was wat bang voor een te brede twist, na op deze van HC gezeten te hebben, maar de mijne moet dan toch kleiner/smaller zijn. Hij past me ook echt in lengte.. meevaller
Het was ook de eerste keer echt rijden op een van de jonge paarden, en het ging als vanzelf, ik zit nog steeds op een roze wolk.
Gaaaaaf!!!
Moragh schreef:Volgens mij is dat nu wat ze "vertrouwen" noemen!!!
Bandida schreef:Huertecilla schreef:Ja, dat is wel een nadeel van deze manier van omgaan met je rijpaarden
Circustrainers noemen dat toch het moeilijkste kunstje.. een paard niets doen doen
Huertecilla schreef:De reportage bestond uit wat beelden van een paard wat geconcentreerd ´niets´ zat te doen. Letterlijk zat, want op een zitzak![]()
Ik zal hem zo even mailen daarover. Het was geweldig.
Bandida schreef:omdat ik dan tussendoor even met Rayo uit kan rijden.
Huertecilla schreef:De verslaggeefster had zich in het geheel niet voorbereid en vraag 1. was naar de horse whisperer. Hij knipperde niet eens met zijn ogen ´dat was voor vrouwen zonder paarden´ en excuseerde zich dat hij aan het werk moest. Einde interview
Citaat:De reportage bestond uit wat beelden van een paard wat geconcentreerd ´niets´ zat te doen. Letterlijk zat, want op een zitzak