Firenze zonder wrongen. Zwart lamsvacht met de stukken waar de beugelriemen/je benen/laarzen overheen komen vetleer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jasia schreef:Weet iemand of er seatsavers zijn voor de startrekk comfort (Shorty)?
Ondanks dat het zadel heerlijk zit en echt zacht is, heb ik enorme last van m'n zitbeenknobbels... (Ben bijna 20 kg afgevallen en mis dat zitvlees echt... Ook op een gewone stoel)
Of zou een 'gewone' ook passen?
Buitenzinnig schreef:"Runa"]
"Buitenzinnig"]
Het is gelukt!
Lilianne (teteltee, van boomlooszadelpasservice.nl) en ik staan samen in een stand op Equiday!
Vrij last minute allemaal, buiten stand, dus allemaal duimen voor mooi weer!
Leuk!
Hoe moet ik me een stand van jullie ongeveer voor me zien? Hebben jullie hebben vast een aantal zadels bij jullie, kun je daar ook op zitten?
Zou ik bijvoorbeeld op, ik noem maar wat, een barrydale kunnen zitten als ik bij jullie langskom?![]()
Of hebben jullie dan alleen ghostjes?
We zorgen er voor dat woody mee komt, houten paard. Ik zorg voor de spoken en 2 torsion modellen en Lilianne voor de rest! Uiteraard liggen alle zadels welke Lilianne op dat moment heeft in de stand, anders zou het vervelend zijn voor Lilianne als we alleen maar Ghost mee zouden hebben!
Ik ben er nog steeds groot voorstander van dat mensen kunnen vergelijken en kijken wat voor de klant het fijnste is!
Tuurlijk sta ik achter de Ghost zadels die ik verkoop, maar als mensen fijner in een Barefoot zitten moeten ze voor de Barefoot kiezen!
En dat willen we ook laten zien tijdens Equiday, verschillen, overeenkomsten, zit verschillen etc.
Art_Ificious schreef:Ik heb mijn barefoot london terug te koop gezet.
Zolang ik mijn eigen paardje niet berijd kan ik het zadel niet gebruiken en ligt die alleen maar plaats in te nemen in mijn zadelkast. Hij moet dus weg. Maar omdat die zonder VPS is (wat mij zelfs niet verteld werd toen ik hem kocht) verkoop ik mijn pad met HD inlages erbij.
Jinte schreef:Art_Ificious schreef:Ik heb mijn barefoot london terug te koop gezet.
Zolang ik mijn eigen paardje niet berijd kan ik het zadel niet gebruiken en ligt die alleen maar plaats in te nemen in mijn zadelkast. Hij moet dus weg. Maar omdat die zonder VPS is (wat mij zelfs niet verteld werd toen ik hem kocht) verkoop ik mijn pad met HD inlages erbij.
Sorry maar nu zet je mij een beetje te kakken en als oplichter neer.. Je had het op de foto's kunnen zien aan de ritsjes, en nergens stond vermeld dat er vps op zat, dus om míj nu de schuld te geven..
Wel tof dat die pad €150 waard is
xyzutu2 schreef:Jinte schreef:
Sorry maar nu zet je mij een beetje te kakken en als oplichter neer.. Je had het op de foto's kunnen zien aan de ritsjes, en nergens stond vermeld dat er vps op zat, dus om míj nu de schuld te geven..
Wel tof dat die pad €150 waard is
Over het algemeen kun je ook wel uit de prijs afleiden of een zadel VPS heeft of niet. Daar betaal je nooit de hoofdprijs voor. Hoeveel vroeg jij zonder pad voor dit zadel?
xyzutu2 schreef:Buitenzinnig schreef:Wat leuk, nog een Belg! Kreeg van de week foto's van een Roma op een Belg met de zadeltassen (achterkant staat iets omhoog omdat er geen ruitergewicht op zit, anders sluit het mooi aan)
Loopt er van deze zadeltassen ook een riempje naar de singel/beugelriemen?
xyzutu2 schreef:Over het algemeen kun je ook wel uit de prijs afleiden of een zadel VPS heeft of niet. Daar betaal je nooit de hoofdprijs voor. Hoeveel vroeg jij zonder pad voor dit zadel?