Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat ontzettend jammer van een merk met zoveel potentie... RenskeLap schreef:nienke07 schreef:Heb je het al eens geprobeerd te meten met een pommel-meet-set?
Wat is dat? Nog nooit van gehoord ( terwijl ik toch heel erg mijn best heb gedaan om me er in te verdiepen)
of sjablonen afdrukken en die op karton plakken om zo te zien welke pommel je paard nodig heeft.
heb een m pommel er in zitten en die is net te krap volgens het barefoot hun plaatjes, alleen de L bij het test zadel had nog minder raak vlak en was te groot
Kwetal schreef:pleiada schreef:Goh wat raar van hidalgo en vooral jammer dat ze niet eerlijk zijn..Hoe ziet dat stuk ijzer er qua vorm uit eigenlijk?
4mm dik - ca. 4cm breed en licht gebogen met aan elke kant de beugelriemhaak.
Als we er specifiek om hadden gevraagd, hadden ze het wel verteld![]()
RenskeLap schreef:nienke07 schreef:Heb je het al eens geprobeerd te meten met een pommel-meet-set?
Wat is dat? Nog nooit van gehoord ( terwijl ik toch heel erg mijn best heb gedaan om me er in te verdiepen)

Raamzicht schreef:Ja, maar het loopt wel van beugelophanging naar beugelophanging dus 4mm dik, 4cm breed en 15?? Cm lang? Of wat?