EdkingEnzo schreef:Ik hoop nog steeds op een mooie mosterd-gele. Iemand hier in het topic heeft toen iets moois gemaakt met photoshop. Die was zoooo gaaf! Ook vind ik donker oranje/roest heeel vet. Hoop dat ze ooit zoiets gaan maken
Ja, deze

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maanlicht schreef:EdkingEnzo schreef:Ik hoop nog steeds op een mooie mosterd-gele. Iemand hier in het topic heeft toen iets moois gemaakt met photoshop. Die was zoooo gaaf! Ook vind ik donker oranje/roest heeel vet. Hoop dat ze ooit zoiets gaan maken
Ja, deze![]()
![]()
[ [url=m/XOeW5z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qYUqut.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lorette_ schreef:Het scheelt niet veel veel, maar er is wel degelijk in kleur. Rose breeze is lichter, meer roze nog.
Ik twijfelde net te lang over de maat van de winter rose beschermers, want toen ik ze af wilde rekenen, waren ze uitverkocht. Iets over 12.Mocht iemand ze kwijt willen... Ik houd me aanbevolen!
henshem schreef:Het hangt een beetje van de partij af die je hebt. Mijn moroccan blue vest en dekje zijn nl ook niet precies dezelfde kleur.
Maanlicht schreef:EdkingEnzo schreef:Ik hoop nog steeds op een mooie mosterd-gele. Iemand hier in het topic heeft toen iets moois gemaakt met photoshop. Die was zoooo gaaf! Ook vind ik donker oranje/roest heeel vet. Hoop dat ze ooit zoiets gaan maken
Ja, deze![]()
![]()
Ja, deze![]()
![]()