Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Guusje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 22:18

Macs schreef:
Guusje17 schreef:
Ik heb 2 Lemieux s/m dekjes overgenomen maar ze zijn echt krap onder mijn 16 inch zadel, terwijl ik echt een smalle kleine pony heb.
Zou vanmiddag even een foto maken. Dacht juist dat ze vrij ruim vielen.
Ben er verder wel blij mee mee! Hele stevige dekjes, vind ze mooier liggen dan PS of sweden.

Huh dat is gek. Ik heb een klein 17inch zadel en een L is eigenlijk te groot. Heb een keer s/m eronder gehad en die lag perfect.
Ben benieuwd naar jouw foto dan.

Afbeelding

Als ik het zo op de foto zie ziet het er eigenlijk wel prima uit, maar als ik het dekje goed omhoog trok vielen de zweetbladen over de lussen voor de singel heen.
Ik gok dat de vorige eigenaar ze heeft gewassen, is ook wel te zien aan de stof haha.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 22:51

JorisDy schreef:
Net gekocht bij https://www.paardenspullen.com. 25 procent korting met de code black25 en 5 procent extra korting met de code FRANKA5.
Ook op de Rhône collectie

Bedankt voor de tip. Denk ik...
Ik heb de Fig besteld en de bandages ook...

Macs

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 23:47

Guusje, ik vind het er mooi uitzien!
Bij ons is ie net aan de grote kant waardoor de achterkant net op een vervelende plek zit en de vacht daar helemaal kort schuurt. (Net waar de holling van de rug weer wat naar boven loopt richting de billen, dus precies die paar cm achter het dekje van jouw foto). Kan het dekje goed de kamer in trekken maar hij zakt weer naar beneden.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:30

Ik heb echt een probleem :')
Gezien ik al een flinke tijd niet op m’n paard zit en er nog een aantal nieuwe ongebruikte dekjes in de kast liggen, heb ik ernstig getwijfeld of ik er wel een nieuw dekje bij moest kopen. Net toch gezwicht voor de Brown suède met 30% korting bij Hypostore onder het mom van “hij staat zo mooi op een rooie en hij is ‘limited’ dus straks is hij niet meer te krijgen” :x

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:44

Ik twijfel al sinds die is uitgekomen of ik de Sienna moet bestellen.. Inmiddels worden ze wat schaars. Wat denken jullie op mijn pony?

Voorbeeldje van hem met Dijon:

Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:05

filou schreef:
Gezien ik al een flinke tijd niet op m’n paard zit en er nog een aantal nieuwe ongebruikte dekjes in de kast liggen, heb ik ernstig getwijfeld of ik er wel een nieuw dekje bij moest kopen. Net toch gezwicht voor de Brown suède met 30% korting bij Hypostore onder het mom van “hij staat zo mooi op een rooie en hij is ‘limited’ dus straks is hij niet meer te krijgen” :x

Ik heb zelfs overwogen de hele boel maar te verkopen want kan toch voorlopig niet rijden. Maar heb die nu ook in mijn mandje zitten ineens huh

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:11

Zijn er al foto's van de brown of rhone petrol op (ongeschoren) bruin/bay/rood achtige paarden?
Hij is echt beetje rood bruin en ik vind die bruine zo mooi maar denk dat hij gaat wegvallen tegen de vachtkleur ofzo..
Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:51

filou schreef:

Hier hetzelfde :') Paard staat met een hoefzweer, heb de suede Sienna nog nieuw in de kast hangen maar er komen dadelijk nog 2 nieuwe dekjes bij… Oeps.

Maritjuh2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 20:05

filou schreef:

Werkt die 30% alleen met kortingscode?

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 20:43

Hahah blij dat ik niet de enige ben :')
Hij komt bij mij serieus morgen al binnen ook! Super snel zeg *\o/*

@Granoek, ik heb hem ergens voorbij zien komen op een vos, vandaar dat ik overstag ging. Weet alleen niet meer waar ik hem gezien heb..

@maritjuh Ja klopt, met code Earlybird krijg je tot morgen 10.00 uur 30% korting

@celebi, ikzelf vind de Sienna niet zo mooi op zulke kleuren, maar er zijn er bij die het prachtig vinden. Anders even op zoek naar een foto van de sienna op een soortgelijke kleur :)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 20:50

De normale bruine op vos was door mij gepost.
Afbeelding

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 20:58

Ik heb net de bruine in springversie gekocht met de code bij Hypostore. Mijn dressuurzadel is al bruin dus dacht dat is niet mooi. Maar mijn springzadel is zwart dus dat gaat vast mooi staan!

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:12

xLiez schreef:
Ik heb net de bruine in springversie gekocht met de code bij Hypostore. Mijn dressuurzadel is al bruin dus dacht dat is niet mooi. Maar mijn springzadel is zwart dus dat gaat vast mooi staan!

Ik heb de bruine suede onder mijn bruine spring- en dressuurzadel liggen. Ik vind het juist mega mooi! (Op een haflinger) :j

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:14

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:16

FleurSandro schreef:
xLiez schreef:

Ik heb de bruine suede onder mijn bruine spring- en dressuurzadel liggen. Ik vind het juist mega mooi! (Op een haflinger) :j

Ssst straks wil ik de dressuur ook nog hahahaha :') :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:37

Celebi schreef:
Ik twijfel al sinds die is uitgekomen of ik de Sienna moet bestellen.. Inmiddels worden ze wat schaars. Wat denken jullie op mijn pony?

Voorbeeldje van hem met Dijon:

[ [url=m/hmkbll.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de Sienna op mijn bruine echt prachtig <3 dus ik zeg doen!

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:58

Ik zie net een filmpje van de Oak loire en ben verliefd :')

Zie hem helaas niet bij de winkels waar ik normaal dingen haal dus helaas, ik blijf lekker genieten van de fillmpjes en foto's van anderen :j

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:03

Hoe vallen de baselayers eingelijk? Klein/groot/normaal? Met de korting erbij is het toch ineens een stuk aantrekkelijker!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:14

roosjenat schreef:
Hoe vallen de baselayers eingelijk? Klein/groot/normaal? Met de korting erbij is het toch ineens een stuk aantrekkelijker!

Ik vind ze persoonlijk op maat vallen. :)

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:21

Wie heeft hier de gladde hoofdband? Valt die goed over de oren en lekker warm?

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:46

Rizette schreef:
Wie heeft hier de gladde hoofdband? Valt die goed over de oren en lekker warm?

Ja, ik heb de blauwe! Heerlijk zacht en warm, bij mij blijft hij keurig zitten. Past ook nog onder mijn cap als ik ‘m een tandje losser draai, ideaal. En heel stylish. :D

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 23:11

mcjv schreef:
roosjenat schreef:

Ik vind ze persoonlijk op maat vallen. :)

Ik vind ze ook goed op maat vallen inderdaad :j

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 23:13

IwanLuver schreef:
Ooteman.nl heeft ook weer wat aanbiedingen
https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... assic-rose

Ook andere kleuren volgens mij

Ooteman heeft nu inderdaad op heel veel LeMieux flinke kortingen. Ik heb er 2 winter rijleggings van LeMieux gekocht en een prachtige jas van Pikeur <3

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 23:39

Belker schreef:
De normale bruine op vos was door mij gepost.
[ [url=m/M1DMFO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zag ik ja maar is veel meer vos dan de mijne, duke gaat eerder richting bruin
Ik ga het maar verstandig even niet doen, ik ga het zien als een teken dat het niet voorbestemd is :P

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-22 08:03

Ik heb net ook maar t bruine dekje besteld met de early bird korting, thanks :=