Weten jullie of een ES springdekje maat full ook onder een vzh zadel past? Paard is niet van mij en weet niet hoeveel inch het zadel is maar is een paardje van 1.70
_Bootsie
Geplaatst: 23-11-21 21:53
Kimley schreef:
Post bezorger heeft mij heeel blij gemaakt vandaag
Vanwege de haat/liefdesverhouding heb ik hem verkocht en geen moment spijt van gehad
Ik denk dat hij bij mij uiteindelijk ook weggaat. Momenteel matcht ‘ie dan wel weer bij die mooie bruine zandvlekken Ik durf het alleen bijna niet te zeggen maar ik heb niet zoveel dekjes meer als ik de golden brass weg doe
Haha, met Bordeaux en Sinterklaas kan ik me dan ook wel weer iets bij voorstellen op een schimmel Misschien inderdaad de Deep Olivine dan? Glimt minder dan de Emerald denk ik.. Of de Midnight Blue, die is ook altijd chique.
Denk dat de ice blue ook heel gaaf zou zijn op een schimmel! Of de bronze gold indd
Texas02
Geplaatst: 24-11-21 00:45
Ice Blue heeft ze
Ik zag net een Deep Olivine Full Jump voor €50 op Facebook voorbij komen.. Maar ik heb al twee Dotibel dekjes besteld met Black Friday korting.. Dus eigenlijk mag ik echt niet meer.. En één van die twee is ook groen, dus dat gaat ook maar echt even niet gebeuren Hij staat op Ruil- en Verkoopplaats Paardenspullen Oost-Groningen trouwens, als iemand anders geïnteresseerd is
Ik heb net gezondigd en heb het Silver cloud halster(+touw) gekocht Voor 35 euro kon ik hem ook eigenlijk niet laten liggen haha, en gezien ik het dekje en oornetje ookal heb..
Wil eigenlijk ook nog het Ice blue dekje kopen, maar mijn merrie is drachtig dus opzich heeft het geen zin om nu nog meer dekjes te kopen