pmarena schreef:Als je het serienummer even plaatst hier...?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:tjaakje schreef:Runa, heb jij geen last van de gespen boven je beugels? Ik heb ze ook eens per ongeluk zo gehad en zat met mijn schenen af en toe tegen de gesp aan.
Zo hoog horen ze ook niet, ze moeten net boven de beugels en met een hoesje er omheen.....
Runa schreef:Onze nieuwe outfit is sinds vandaag eindelijk compleet met een nieuwe pad van jv dekjes
[ [url=m/Vv28n9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is alleen nog even puzzelen hoe ik kan voorkomen dat het zadel schuift. Ik heb er zelf voornamelijk last van dat hij naar voren gaat, maar mijn bijrijdstertje die nog niet zo lang rijdt, is er al eens naast geschoven...
Sindsdien heb ik de pommel aangepast, maat xxl ipv handdoekjes, en een rossner comfort singel eronder. Bij het zadel zat een physio pad die de bijrijdster nu gebruikt en dat gaat dan nog. Ik rijd zelf liever met een gewone pad, maar in beide gevallen ligt hij na het rijden veel te ver naar voren.
Ik zat te denken: zou het helpen om de singelstoten te kruisen? Omdat de achterste wel een v-systeem heeft en de voorste zit onderaan gewoon vast.
Kwetal schreef:Ik heb geen idee - ik verkoop ze niet meer, wellicht kan BuitenZinnig er iets over zeggen???