Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:wat, wol onder de kussens? Dat valt inderdaad heel erg mee!
[ [url=m/iSMHxB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BInES8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is ook mogelijk de kussens meer te laten bekleden (of zelfs meer van het zadel)
xyzutu2 schreef:Buitenzinnig schreef:wat, wol onder de kussens? Dat valt inderdaad heel erg mee!
Het is ook mogelijk de kussens meer te laten bekleden (of zelfs meer van het zadel)
Hoe duur zijn loss kussens eigenlijk? Ik kon die prijzen volgens mij niet vinden toen ik er eens naar zocht, maar ik kan er ook overheen gekeken hebben. Die met schaap aan de onderkant zijn namelijk ook erg leuk.
Bliksem schreef:Oef BopjeBo, gelukkig ben je stevig blijven zitten.
Kunnen de boomloosjes toch een hoop hebben he, mijn lolbroek is van de week gaan rollen tijdens een buitenrit. Zowel ik, paard als mijn (synthetische) ghost zadel hebben geen schrammetje.
Toch vond ik het niet voor herhaling vatbaar haha, hopelijk paardlief ook niet..
xyzutu2 schreef:Buitenzinnig schreef:wat, wol onder de kussens? Dat valt inderdaad heel erg mee!
Hoe duur zijn loss kussens eigenlijk? Ik kon die prijzen volgens mij niet vinden toen ik er eens naar zocht, maar ik kan er ook overheen gekeken hebben. Die met schaap aan de onderkant zijn namelijk ook erg leuk.