Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ashleytjuhh schreef:Ik kom even binnen vallen.
Weet iemand of van de micklem ook de neusriem alleen los te koop is?
of een andere neusriem met de neusriem die hoger zit?
iemand die dit hoofdstel heeft of de goede werking hier van snapt?
http://www.royalhorseshop.com/product/2 ... stel-star/
little_birdy schreef:[ [url=m/L4Otcx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog even een andere frontriem erop maar voor de rest vind ik hem aardig passen
SBravour schreef:Hay meiden ik heb een vraagje. Ik kan tweedehands een Rambo Micklem in maat Full overnemen. Echter heeft mijn merrie meestal maat Cob, maar ik heb vernomen dat de rambo micklem klein valt? Kunnen jullie een grove gok doen of ik in de goede richting zit / er een kans is dat Full toch gaat passen bij mijn fijn gebouwde merrie van 165? Ze heeft een relatief smal, maar wel lang hoofd, en ook wat meer kaak. (Halster wat ze hier om heeft is een Cob overal op zijn grootste afgesteld)
[ [url=m/56abUS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LdUKkj.jpg]Afbeelding[/url] ]little_birdy schreef:[ [url=m/L4Otcx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog even een andere frontriem erop maar voor de rest vind ik hem aardig passen
Lijkt mooi te zitten! Alleen door de viering kan ik niet zien of het bit goed ligt. Welke maat heb jij nu?
SBravour schreef:Hay meiden ik heb een vraagje. Ik kan tweedehands een Rambo Micklem in maat Full overnemen. Echter heeft mijn merrie meestal maat Cob, maar ik heb vernomen dat de rambo micklem klein valt? Kunnen jullie een grove gok doen of ik in de goede richting zit / er een kans is dat Full toch gaat passen bij mijn fijn gebouwde merrie van 165? Ze heeft een relatief smal, maar wel lang hoofd, en ook wat meer kaak. (Halster wat ze hier om heeft is een Cob overal op zijn grootste afgesteld)
[ [url=m/56abUS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LdUKkj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Furbie11 schreef:Quir schreef:Wat denken jullie van dit hoofdstel?
[ [url=m/4Oozs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ResWE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooi hoofdstel. Welke is dit?
Ashleytjuhh schreef:die is ook wel mooi.
jammer dat die geen sperriem heeft en je er dus niet mee mag starten(of dat al veranderd bij dr knhs?