Ik meld mij ook even.
Wij zijn sparende

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ik moet ook een keer weer een collectiefoto makenMaar ik denk dat ik de zwarte glitter van ES toch ga bestellen, dus die moet er eerst maar even zijn voor ik de foto maak! De Aurora Blues ga ik dan weer verkopen en ik denk mijn zwarte velvet van Lara Tweedie ook.
Vandaag een keer weer met de Ombre Plum!
[ [url=m/Rbkduq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ik moet ook een keer weer een collectiefoto makenMaar ik denk dat ik de zwarte glitter van ES toch ga bestellen, dus die moet er eerst maar even zijn voor ik de foto maak! De Aurora Blues ga ik dan weer verkopen en ik denk mijn zwarte velvet van Lara Tweedie ook.
annaxmaex schreef:Texas02 schreef:Ik moet ook een keer weer een collectiefoto makenMaar ik denk dat ik de zwarte glitter van ES toch ga bestellen, dus die moet er eerst maar even zijn voor ik de foto maak! De Aurora Blues ga ik dan weer verkopen en ik denk mijn zwarte velvet van Lara Tweedie ook.
Gewoon bestellen die glitter, is zo mooi classy vind ik.
[ [url=m/FIRzQv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YRFiiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
san4nie schreef:Texas02 schreef:Ik moet ook een keer weer een collectiefoto makenMaar ik denk dat ik de zwarte glitter van ES toch ga bestellen, dus die moet er eerst maar even zijn voor ik de foto maak! De Aurora Blues ga ik dan weer verkopen en ik denk mijn zwarte velvet van Lara Tweedie ook.
Ik had dit niet moeten lezen..![]()
Ik vind zwart velvet super mooi, maar vraag me af of het mooi is op een bruin paard.
Coshina schreef:annaxmaex schreef:
Gewoon bestellen die glitter, is zo mooi classy vind ik.
[ [url=m/FIRzQv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YRFiiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ligt het aan mij, of lijkt het logo op een hele andere plek te zitten dan normaal?![]()
Van PS weet ik dat ze overal kunnen zitten![]()
Maar ik dacht dat ES altijd wel een vaste plek had.