Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kwetal schreef:En volgens mij is het Lorica (het doffe gedeelte) Lovelance? Kk kan geen zadel vinden met dat leer en nubuck??? Maar wel heel mooi!Misschien dat BuitenZinnig uitsluitsel kan geven, maar ik zie het even niet tussen de bestellingen staan.
maar is niet belangrijk - dit is mooi duidelijk
Op alle onderdelen Julia vegetal 609 (zwart) en op de "wrongen" en de zitting inderdaad vetleer en het is zeker mooi
JoycexEnya schreef:Ik kom weer even met een vraagje
Waar kan ik mijn singelstoten vervangen? De linker kant zijn de gaten een beetje uitgezakt. Heb niet veel zin om straks ineens naast het paard te hangen haha.
Buitenzinnig schreef:JoycexEnya schreef:Ik kom weer even met een vraagje
Waar kan ik mijn singelstoten vervangen? De linker kant zijn de gaten een beetje uitgezakt. Heb niet veel zin om straks ineens naast het paard te hangen haha.
Van wat voor zadel?
Bij ghost zadels kun je het gemakkijk zelf. Bij andere zadels kan een zadelmaker je vaak goed helpen
Maar het is echt zeldzaam dat mensen hun Barefoot singelstoten willen vervangen. Het zijn nogal stevige dingen
Gebruik je geen elastische singel...?
bellizdej schreef:Hoi,
een vraagje ik heb sinds een paar dagen een ghost roma, heel blij mee.
Wel heb ik (en stalgenoot) erg moeite om mijn benen stil te houden. Naar mijn idee veel meer dan op andere zadels. Hebben meer mensen dat?

Ik wil mijn Barefoot Cheyenne verkopen, maar weet niet meer van welk jaar hij is. Ik dacht dat je via het serienummer op het echtheidscertificaat erachter kon komen van wanneer ie is. Maar ik vind niks op internet over dit certificaat/serienummer?