Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Swift schreef:Bedankt, hier heb ik wat aan! Maakte het voor jou gevoel echt een groot verschil qua breedte? En hoe vond je het verschil in wrongen? Ik vind de wrongen die op de classic zitten heel fijn, ik ben klein en aan die wrongen heb ik tenminste echt wat. Nu staat er dat de wrongen van de pro arte kleiner zijn, ik wil mijn fijne wrongen nou juist niet missen...
Op welk zadel ben je nu uiteindelijk uitgekomen? Het is zo vervelend als je geen zadel kunt vinden waar je lekekr op kunt zitten...
Berdien schreef:Na acht jaar Barefoot heb ik vandaag weer een Engels dressuurzadel gekochtIk kan echt níet zitten op Flynn op de Barefoot. We houden elkaar in onbalans omdat hij zo enorm groot en woest beweegt
Stalgenoot testte mijn nieuwe zadel ook even, draafde aan en keek met grote ogen om 'Ja, NOU snap ik waarom jij er niet op kan zitten.'
![]()
Mocht iemand dus nog iemand weten voor een zo goed als nieuwe, maar wel fijn 'ingereden' BF Cheyenne maat 2, hij gaat nou echt weg...
Swift schreef:Bedankt, hier heb ik wat aan! Maakte het voor jou gevoel echt een groot verschil qua breedte? En hoe vond je het verschil in wrongen? Ik vind de wrongen die op de classic zitten heel fijn, ik ben klein en aan die wrongen heb ik tenminste echt wat. Nu staat er dat de wrongen van de pro arte kleiner zijn, ik wil mijn fijne wrongen nou juist niet missen...
Op welk zadel ben je nu uiteindelijk uitgekomen? Het is zo vervelend als je geen zadel kunt vinden waar je lekekr op kunt zitten...
Berdien schreef:Nu nog alle slechte gewoontes eruit slaan
anne_bento schreef:Blijheid: Swift zei het ook al, maar een Sensation zadel zou misschien wel wat voor je wezen.
Ik rij mijn haflinger met een Sensation zadel en vind het heerlijk zitten. Heb hiervoor de London gereden en dat zat een stuk breder en onstabieler. Nadeel vind ik dat hij niet heel ruim aanpasbaar is, hij moet wel net goed passen. Maar misschien iets om in gedachten te houden
Buitenzinnig schreef:Berdien schreef:Nu nog alle slechte gewoontes eruit slaan
Uit jezelf, mag ik hopen? En niet uit je paard....