Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Kan natuurlijk ook, maar een duur zadel daalt meer in waarde na doe het zelven dan een dekje, vandaar dat ik aan het dekje dacht. Maar hoe dichter het op/onder het zweetblad zit, hoe efficienter natuurlijk.
Loretteeee schreef:Barefoot heeft evt ook kniewrongen die je over je beugelriemen kan schuiven? Weet niet hoe en of die bevallen.. Maar dan heb je zonder teveel geknoei wel kniewrongen.
Duhelo schreef:Kwaliteit, degelijkheid, comfort en drukverdeling voor paard, comfort voor ruiter, verschillende wisselstukken verkrijgbaar, service
dieseltje09 schreef:Zoals beloofd even de reactie van verschillende juryleden in opleiding voor de M dressuur en de lerares is een grand prix FEI jury.
Mijn instructrice die zelf de opleiding doet voor de M zei al we zeggen niets en laat ze het maar zelf uitzoeken.
Eind van de proef vraagt ze aan de andere of ze nog wat speciaals zagen aan mijn tuig. Unaniem antwoord "Nee" bij nadere inspectie viel de Ghost toch wel op maar iedereen was er heel positief over! Het wordt momenteel in de bijscholing er echt in geramt wat ik begreep dat een zadel engels moet LIJKEN.
Mijn ghost was dan ook meer dan goed gekeurd, sterker nog de dame die de opleiding doet was erg enthousiast! Vond het een hele mooie ontwikkeling en zeker voor paarden zoals mn fjord vaak nog de beste keus als zadel!