Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphneeeej schreef:Als die helemaal nieuw is vind ik hem zo mooi zitten, zakt vanzelf nog iets uit naar beneden in gebruik (soepel worden van het leer). Dan zal hij straks helemaal perfect zitten.
little_birdy schreef:Ik heb die van nika ook .
Pasvorm is niet al te best en de lederkwaliteit ook niet .
Bij een smal paardenhoofd met normaal maat cob zit de neusriem op zijn lost .moest zelfs het onderlegde stukje er tussen uit halen ) en de sperriem op zijn strakst nog te los eigenlijk.
SusanH schreef:meiske1577 schreef:Zijn er intussen misschien meer of langere ervaringen met de Harry’s Horse Anatomic?
Blijft het hoofdstel een beetje netjes? Hoe is/blijft de pasvorm?
Wij hebben hem, voor het geld zeker een net hoofdstel. Hebben hem nu een maandje of 4.
meiske1577 schreef:Hoe is de pasvorm? Mijn paard heeft een cob Micklem maar ik vind dat de neusriem net iets te laag blijft. Doe ik hem een gat hoger zit hij echt op het jukbeen en heel strak om zijn hoofd.
Dus wil de HH wel eens proberen, als dir iets hoger uitvalt.
Zijn BR hoofdstel is een maat full met cob bakstukken
Rena100 schreef:Ik heb die revolution van Nika ook, nu een half jaar denk ik zo'n beetje, ben er nog steeds erg blij mee hoor. Ziet er ook nog mooi uit. Ik kan nog wel een nieuwe foto maken van hoe die nu is. Vind het leer ook erg fijn en zacht, heb geen problemen met passantjes waar niets meer doorheen wil, dat gaat allemaal echt nog heel goed. En ik poets hem niet zo heel vaak...